loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 349 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت ها و همه ی جذابیتی که دارد، گاهی همچون یک ناظم مدرسه، شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد ناشناس منع می کند. در این هنگام تلگرام سختگیر، از شما می خواهد که تنها به آن دسته از دوستانتان که هر دو شماره ی یکدیگر را در گوشی خود ذخیره دارید پیام بفرستید. این مطلب در تاریخ 20 دی 1394 بروزرسانی شده و روش ارائه شده توسط تیم فناوری کاملاً تست شده و کاربردی می باشد. برای حل این مشکل با موبایل کمک همراه باشید...

ریپورت اسپم تلگرام


ابتدا و قبل از هر چیز با توجه به نظرات برخی از کاربران گرامی که در پایین مطلب مشاهده خواهید نمود، از شما دوست گرامی خواهشمندیم مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که این روش، تنها یک "راه حل" برای رفع مشکل اسپم میباشد.
تلگرام یک برنامه غیر ایرانی است و موبایل کمک هیچگونه مسئولیت یا دسترسی سیستمی در مورد اسپم کردن یا رفع اسپم کاربران برنامه تلگرام ندارد. 


و اما بعد...

 

Admin بازدید : 49 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015

751796_902

در سال 2015 روابط بین چهره ها و ستاره های دنیا سوژه بسیاری از رسانه های دنیا بود و بسیاری از زوج های مشهور دنیا تیتر اخبار بسیاری از مطبوعات و وبسایت های خبری را تشکیل می دادند. جولی کازین از مجله هارپرز بازار مقاله کوتاهی در مورد جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015 گردآوری نموده که در زیر ترجمه آن را می خوانید.

 

Admin بازدید : 466 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)
مرتضی پاشایی
ماجرای مرتضی پاشایی رو یادتون هست؟ اگه یادتون نیست عب نداره فناوری این ماجرا رو یادتون میندازه
قضیه با یه لاغری و شایعات دروغی آغاز شد ...
وقتی مرتضی پاشایی هر روز لاغر تر از دیروزش میشد شایعاتی در کشورمان پراکنده شد که مرتضی معتاد شده است ! اما کی میدونست این لاغری از سرطانه؟
برای مشاهده کامل به ادامه مطلب بروید
Admin بازدید : 1313 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

السلام عليك يا علي النقي (ع)

 

به اطلاع مي رساند طي توهين بي سابقه به ساحت مقدس حضرت امام علي النقي (ع) که توسط مزدور خوک صفت انگليسي شاهين نجفي صورت گرفته است زماني که اسم مقدس اين امام معصوم را با نامهاي نقي و امام نقي در جستجو گر گوگل سرچ ميکنيم همراه با چهره ها و عکسهاي زننده ظاهر ميشود.توجه داشته باشيد دوستاني که وب دارند پوسترهاي زيبا از امام هادي (ع) را با برچسب هادي نقي , naghi , امام نقي , imam naghi , امام نقي(ع) , emam naghi در وب خود قرار دهند تا از ادامه اين حرکت زشت جلوگيري شود. اين مطلب را گسترش دهيد

Admin بازدید : 232 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي تلفن‌هاي همراه امروزي نوع سيستم عامل آن است. همانطور که به یاد دارید اندروید کیت کت رسما با معرفی گوشی هوشمند نکسوس 5، در بازار جهانی آغاز به کار کرد. گوگل در اندروید 4.4 کیت‌کت برخی از آیکن‌ها را تغییر داد و رنگ غالب را از مشکی و آبی به سفید تغییر داد.


Admin بازدید : 195 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

هکرها و افراد سودجو با استفاده از روش های گوناگونی به اطلاعات شخصی افراد در رایانه ها و فضای مجازی دست پیدا می کنند، حال دریچه 10 ترفند کاربردی برای مقابله با نفوذ ناخواسته به سیستم و افزایش امنیت رایانه و کاربر در فضای مجازی آماده کرده است که می توانید برای اطلاع از ترفندها ادامه گزارش را دنبال کنید.



 
Admin بازدید : 143 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

بعد از موفقیت های بزرگ سامسونگ در زمینه فروش نوت 3، نسخه جدید با ظاهری شبیه گلکسی اس5 (قاب پشت به صورت نقطه نقطه و پرینت سه بعدی) باید باشد که هم پورت یو اس بی نسخه 3و هم 2 را در خود جای داده و از لحاظ صفحه نمایشگر به صورت 2K و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (گلکسی اس5 به صورت 1920 در 1080 است) بوده و هر چند شایعه شده که 4Kاست اما قضاوت در این باره زود است.

 

به طور حتم نوت 4 به صورت ضد آب و غبار است که ممکن است پردازنده 20 نانومتری از نوع Exynos سامسونگ و یا 6 هسته ای کوالکوم اسنپ دراگون 801 باشد.

همچنین دوربین 20 مگاپیکسلی اس5 روی ان سوار شده و اگر در IFA برلین مانند گذشته رونمایی شود باید منتظر ورود نوت4 قبل از سپتامبر 2014 باشیم.

Admin بازدید : 142 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

بر طبق گزارشات، تصویری از حساب کاربری evleaks به طور غیر رسمی منتشر شده که نشان دهنده گوشی هوشمند دو سیم کارته ای از خانواده نوکیاست، البته آن‌طور که از شواهد امر پیداست این گوشی جدید از سری آشا نوکیا می‌باشد و احتمال آن وجود دارد که Asha 504 نامیده شود. به طبق گزارشات، تصویری از حساب  کاربری evleaks به طور غیر رسمی منتشر شده که نشان دهنده گوشی هوشمند دو سیم کارته ای از خانواده نوکیاست، البته آن‌طور که از شواهد امر پیداست این گوشی جدید از سری آشا نوکیا می‌باشد و احتمال آن وجود دارد که Asha 504 نامیده شود.

باید در نظر داشت که حاشیه بالایی گوشی کمی متفاوت از مدل‌های Asha 5xx می‌باشد و صفحه نمایش نیز به احتمال زیاد 3٫2 تا 3٫5 اینچ خواهد بود و موتور جستجوی بینگ نیز به عنوان موتور پیش‌فرض بر روی دستگاه قرار دارد. شایان ذکر است که کلید هوم و کلید های روی بدنه کناری دستگاه متفاوت اند. حالا باید منتظر ماند و دید چه اطلاعات جدید دیگری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

Admin بازدید : 193 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
آیا iOS 8 با اپلیکیشن Healthbook برای پشتیبانی از iWatch ارائه خواهد شد؟

مطمئنا در سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی ساعت‌هوشمند اپل با نام iWatch خواهیم بود. همچنین کمپانی اپل در سال 2014 نسخه‌ی جدیدی سیستم‌عامل خود یعنی iOS 8 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. آیا iOS 8 شامل اپلیکیشنی برای استفاده از iWatch خواهد بود؟

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 199 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در بخش اول این آموزش به انجام تنظیمات فارسی سازی زبان کیبورد و ... پرداختیم و در این آموزش به موارد غیر فعال کردن بروز رسانی ویندوز و معرفی نرم افزاهای کاربردی جهت نصب بر روی سیستم. دقت داشته باشید پس از نصب ویندوز تا زمانی که اقدام به نصب آنتی ویروس نکرده اید فلش به سیستم متصل نکنید.

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 127 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
مایکروسافت در ویندوز 8.1 این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود تا بصورت مستقیم پس از روشن کردن سیستم به صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز وارد شوند، اما بروزرسانی آتی که برای ویندوز 8.1 ارائه داده خواهد شد، آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را بیش از پیش سنتی‌تر خواهد کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط WZor که اخیرا فاش شده است، در به روزرسانی جدیدی که برای ویندوز ۸.۱ ارائه خواهد شد، کاربران بدون انجام تنظیماتی مستقیما وارد دسکتاپ شده و محیط متروی ویندوز را مشاهده نخواهند کرد.


برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 651 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

نصب ویندوز 7 و 8 کار چندان مشکلی نیست و علاوه بر این اگر شما در این زمینه مشکل داشته باشید با یک جستجوی ساده در گوگل آموزش های خوبی جهت نصب ویندوز پیدا خواهید کرد.

اما اقداماتی که در فرایند تعویض سیستم عامل یک سیستم در اینترنت کمتر به آن پرداخته شده است، عملیات پس از تعویض سیستم عامل است. از این رو تصمیم گرفتیم در طی آموزش های این قدامات، که لازم است پس از نصب ویندوز آنها را انجام دهید را آموزش دهیم. و در پایان این آموزش ها یک کاربر معمولی می تواند به راحتی ویندوز خود را تعویض کند بدون آنکه پولی خرج کند.
با توجه به درخواست های شما دوستان در آموزش بعد فایل PDF آموزش ویرایش شده این قسمت قرار می دهیم. و این روند برای بخش های دیگر تکرار خواهد شد. دلیل قرار گرفتن فایل PDF این آموزش در آموزش بعدی این است که، با توجه به سوالات شما در بخش نظرات این بخش آموزش تکمیل تر می شود و بعد برای دانلود قرار داده می شود.
برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 231 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

براساس آخرین اطلاعات بدست آمده از سوی ABI Research، در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ حدود ۱۰.۹ میلیون اسمارت فون مختلف ویندوزفون در سطح دنیا عرضه شده، که حدود ۱۰۴ درصد رشد نسبت به دوره سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ داشته است. در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ حدود ۵.۳ میلیون اسمارت فون ویندوزفون در سطح دنیا عرضه شد. سهم این سیستم عامل همچنین حدود ۱۹ درصد رشد نسبت به سه ماهه سوم ۲۰۱۳ داشته است.
علی رغم به رشد بسیار خوب این پلتفرم، همچنان سهم جهانی ویندوزفون نسبت به دو سیستم عامل اندروید و iOS پایین می باشد. سهم آنها از بازار جهانی تنها حدود ۴ درصد است.

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 142 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

کمپانی سامسونگ در هفته ی گذشته، نسخه‌ی تا حدودی زیباتر گلکسی اس 4 و گلکسی اس 4 مینی را با نام Black Edition رونمایی کرد. این نسخه جدید دارای پوشش پشتی چرم مصنوعی است که قبلا نمونه آن را در نوت 3 نیز شاهد آن بوده‌ایم از دیگر تغییرات این دو اسمارت فون می توان به پنل جلویی دستگاه که با رنگ مشکی پشتی همخوانی دارد اشاره کرد.



درباره قیمت این دو دستگاه باید بگوییم که اس 4 مشکی رنگ با قیمت 660 دلار، و اس 4 مینی مشکی با قیمت 460 دلار عرضه خواهد شد که به معنی مقدار اندکی هزینه‌ی بیشتر نسبت به خرید همین دستگاه‌ها با رنگ متعارف است. به نظر می رسد کمپانی سامسونگ از استراتژی تغییر رنگ به منظور افزایش فروش محصولات خود پس از گذشت دوره‌ی موج فروش اولیه بهره برده تا به بهبود آمار فروش دستگاه‌های خود بپردازد.
Admin بازدید : 185 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
Bond Touch، گجت پوشیدنی تغییر پذیر با قابلیت سفارشی‌سازی

تصور کنید می‌توانستید به یک مغازه الکترونیکی مراجعه کنید و با خرید تعدادی قطعه‌ی مجزا و اتصال آن‌ها به هم ابزار پوشیدنی خود را مثلا به شکل یک گردنبد بسازید و در صورت نیاز با جداکردن قطعات گردنبند آن را به یک ساعت هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند خود تبدیل می‌کردید. اگر چنین ابزاری جزو آرزوهای شماست می‌توانید در Bond Touch به دنبال تحقق آن باشید. این ابزار ساده از قطعاتی مجزا تشکیل شده که شما بر حسب نیاز می‌توانید با اتصال آن‌ها به هم دستگاه منحصر بفرد خود را بر حسب نیازتان بسازید.

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 125 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

کمپانی اپل امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال 2013 را منتشر ساخت که علی‌رغم ثبت رکوردهای خارق‌العاده‌ای برای اپل در این گزارش، یکی از تلفن‌های‌هوشمند این کمپانی که در سال 2013 به بازار عرضه شد، انتظارات میراث‌داران استیو جابز را برآورده نساخته است. تلفن‌هوشمند مورد بحث آیفون 5C است که به‌دلیل بالا رفتن فروش و استقبال از آیفون 5S در سایه قرار گرفته است.

برای مشاهده کامل این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 147 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

دنياي اقتصاد/ براي بعضي از ما حتما يکبار پيش آمده که به دليل مشکلاتي در گوشي همراهمان امکان دسترسي به دفترچه تلفن يا contacts را نداشته‌ايم.
اين اتفاق يعني اينکه بايد دوباره تمام شماره‌هاي تلفن را که بعضي از آنها را هم به سختي پيدا کرده بوديد را مجددا پيدا و به گوشي خود منتقل کنيد. اگر دوست نداريد اين سختي را تجربه کنيد و اگر به دنبال يک اپليکيشن براي تهيه نسخه پشتيبان از دفترچه تلفن خود هستيد بهتر است از My Contacts Backup استفاده کنيد. اين اپ، ابزاري است که مي‌توان به‌سادگي و بدون نياز به رايانه، از دفترچه تلفن گوشي هوشمند، نسخه پشتيبان تهيه کرد. کار با اين ابزار بسيار ساده است؛ تنها کافي است که اپليکيشن را روي دستگاه خود نصب کنيد و از ليست افراد موجود در دفترچه تلفن خود بک آپ بگيريد. پس از تهيه نسخه پشتيبان مي‌توانيد آن را به ايميل خود ارسال کنيد يا روي کارت حافظه خود ذخيره کنيد. با اين کار ديگر نگران از دست دادن دفترچه تلفن خود نخواهيد بود. اين اپليکيشن رايگان در حال حاضر در اختيار کاربران گوشي‌هاي هوشمند با سيستم‌عامل آندرويد (نسخه 2/2 و بالاتر) و ios‌ (نسخه 3/4 و بالاتر) قرار گرفته است.

 

\"\"
Admin بازدید : 148 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

جای شکی نیست که گوشی‌های شما بهترین محل برای رشد باکتری‌ها و پنهان شدن انواع ویروس هاست! شما هر روز به گوشی خود دست می‌زنید – و البته در هر شرایطی! – با آن صحبت می‌کنید و آن را با خود حمل می‌کنید. گوشی شما به احتمال زیاد در جیبتان قرار دارد و از آن جایی که روشن است، پیوسته گرم است. به گزارش مجله‌ی Which، یک تلفن همراه معمولی می‌تواند تا 18 برابر یک توالت، باکتری بر روی خود داشته باشد. PhoneSoap Charger پاسخی است به این نیاز همیشگی؛ نیاز به بهداشت، این بار برای تلفن‌های هوشمند. این ابزار با استفاده از نور UV، تلفن شما را در حین شارژ شدن پاک‌سازی می‌کند.

منبع: زومیت

 

برای مشاهده کامل این مطلب + فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,037
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 56,563
  • بازدید کلی : 877,044