loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 94 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (2)

– کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور جهان قرار داده شده بود و همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های استراتژیک آنلاین معرفی نماییم! این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

 

دانلود Clash Royale - بازی جدید سوپرسل "کلش رویال" اندروید

 

در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده ی کلش رویال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

Admin بازدید : 349 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار تلگرام با تمام قابلیت ها و همه ی جذابیتی که دارد، گاهی همچون یک ناظم مدرسه، شما را از انجام کارهای لذت بخش مثل فرستادن پیام به افراد ناشناس منع می کند. در این هنگام تلگرام سختگیر، از شما می خواهد که تنها به آن دسته از دوستانتان که هر دو شماره ی یکدیگر را در گوشی خود ذخیره دارید پیام بفرستید. این مطلب در تاریخ 20 دی 1394 بروزرسانی شده و روش ارائه شده توسط تیم فناوری کاملاً تست شده و کاربردی می باشد. برای حل این مشکل با موبایل کمک همراه باشید...

ریپورت اسپم تلگرام


ابتدا و قبل از هر چیز با توجه به نظرات برخی از کاربران گرامی که در پایین مطلب مشاهده خواهید نمود، از شما دوست گرامی خواهشمندیم مطلب را تا انتها و با دقت مطالعه نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که این روش، تنها یک "راه حل" برای رفع مشکل اسپم میباشد.
تلگرام یک برنامه غیر ایرانی است و موبایل کمک هیچگونه مسئولیت یا دسترسی سیستمی در مورد اسپم کردن یا رفع اسپم کاربران برنامه تلگرام ندارد. 


و اما بعد...

 

Admin بازدید : 186 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)
دسته بندی: اکشن, فیلم سینمایی, ماجراجویی, مالتی مدیا, هیجان انگیز

 

Spectre Bluray (2015) Mkv   x264/x265

|سانسور و بازبینی شده|

|نسخه کم حجم اختصاصی Bluray HEVC x265 720p اضافه شد|

 

Spectre 2015 cover small دانلود فیلم اسپکتر   Spectre 2015

 

نام فیلم: Spectre – اسپکتر

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۱۴۸دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳دقیقه و ۴۲ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در این قسمت،جیمز باند مشهور با دریافت پیامی مخفی از یکی از آشنایان قدیمی وارد دسیسه‌هایی شود و در این ماجرا مدیر بخشی در اینتلیجنت سرویس که جیمزباند زیر نظر اوست (با نام سازمانی M) مجبور می‌شود با نیروهایی سیاسی بجنگد تا سرویس مخفی او سر پا بماند و در همین حال، جیمز باند باید تلاش کند تا لایه لایه از پوشش توطئه و فریبی را که در اطرافش گسترده است، بشکافد و به واقعیت هولناکی که پشت نام اختصاری SPECTRE مخفی شده است، پی ببرد.

Admin بازدید : 180 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)
دسته بندی: انیمیشن های سریالی, تصویری, مالتی مدیا, کارتون و انیمیشن

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 Web-DL (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت ششم (نسخه HDTV 720p) به پست اضافه شد |

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم اضافه شد|

 

TMNT season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 2015

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 – فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۲/۹۲ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

 خلاصه داستان: پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های اول، دوم و سوم شبکه نیکلودیون فصل چهارم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

Admin بازدید : 108 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

Bestie by Camera360 یک برنامه عالی برای دوستداران تصاویر سلفی می باشد که می توانند توسط این برنامه تصاویر خود را گرفته و پس از ویرایش کامل به اشتراک بگذارند. برنامه دارای رتبه ۱۰ بهترین اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ می باشد که می تواند جز بهترین برنامه های سلفی تلقی شود. شما می توانید تا توسط این برنامه از بهترین افکت های سلفی بهره مند شوید و براحتی با ارسال تصاویر خود به دوستان آنها را نیز در عکس های خود شریک گردانید. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Bestie by Camera360 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار فتوگرافی سلفی Bestie by Camera360 2.3.0 برای اندروید

 

Admin بازدید : 99 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

خیابان های سن دیگو. همواره شاهد مسابقات هیجان انگیزی در سطح بسیار حرفه ای بوده است. در این کلیپ سری به مساقات خیابانی این شهر زده و می توانید تا بهترین لحظات را از این مسابقات مشاهده نمایید. مسابقاتی که همواره دارای زیبایی خاصی بوده اند و شرکت کنندگان نیز قطعا از مهارت های بالایی برخوردار بوده و همواره غوغایی در خیابان های این شهر برپا می کنند.

 

San Diego Street Racing

 

San Diego Street Racing Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ اتومبیل رانی در خیابان های سن دیگو

Admin بازدید : 112 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

Truth Bluray (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده|

 

Truth 2015 cover small دانلود فیلم حقیقت   Truth 2015

 

نام فیلم: Truth – حقیقت

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: بیوگرافی، درام

مدت زمان: ۱۲۵دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۷ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: فیلم داستان یک شبکه خبری را روایت می کند که میخواهد با مدارک و شواهد موجود، ثابت کند که رئیس جمهور سابق آمریکا، جورج دبلیو بوش بوسیله پدرش از خدمت سربازی در ویتنام قسر در رفته است و …

Admin بازدید : 132 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

به جرات می توان گفت که نرم افزار اکسس از بسته نرم افزاری آفیس با فاصله بسیار زیادی از رقبای خود در صدر نرم افزارهای پایگاه داده ای که قابلیت انتشار به عنوان نرم افزار داشته باشند قرار گرفته . به طوری که در محیط خود هم پایگاه داده دارد و هم بخش گزارش گیری و هم قسمت کد نویسی و بخش اینتر فیس یا فرم . که تمام نیازهای علاقه مندان به نگارش نرم افزار متوسط و حرفه ای برآورده می سازد. از این رو وب سایت زندگی دیجیتال به پشتیبانی وبسایت دانلودها اقدام به انتشار ویدیوهای آموزشی برای اکسس ۲۰۱۳ نموده است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند . هم اکنون می توانید این دوره آموزشی بسیار عالی را به صورت دوبله فارسی و با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| آموزش مقدماتی اکسس اضافه شده و کامل شد |

 

عنوان مجموعه : Microsoft Access from Sctratch Training-DLHA

مدت زمان : ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم : ۲۷۲ مگابایت

زبان : فارسی

 

Microsoft Access from Sctratch Training DLHA Cover2%28Downloadha.com%29 دانلود دوره آموزشی فارسی مقدماتی نرم افزار Microsoft Access

Admin بازدید : 104 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

GO SMS Pro یکی از زیباترین برنامه های حاضر به منظور زیباسازی محیط ارسال اس ام اس می باشد که با انتشار نسخه ۶ خود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرد. شما در این برنامه می توانید تا اس ام اس های خود را به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با قابلیت های بیشتر ارسال کنید و از دیگر بخش های برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه درارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که از نام تجاری این برند استفاده می کنند. شما می توانید تا تجربه بسیار متفاوتی را از رسال اس ام اس ها داشته باشید و توسط یک برنامه عالی پیام های خود را ارسال نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Go SMS Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ارسال ویژه اس ام اس GO SMS Pro 6.42 برای اندروید

Admin بازدید : 111 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

Euro Truck Driver بازی زیبایی در سبک شبیه سازی می باشد که کاربران در آن می توانند تا بازی کامیون رانی در فضای واقعی شبیه سازی شده را تجربه کرده و یک رانندگی شگفت انگیز را داشته باشند. این بازی دارای ویژگی های زیادی مثل امکان تنظیم و ارتقا ابزار کامیون بوده و شما نیز می توانید تا در کشورهایی نظیر آلمان و انگلیس و آمریکای شمالی گذر کرده و مناطق فوق العاده زیبا و واقعی را تجربه نمایید. محیط بازی بسیار وسیع بوده و همانطور که گفته شد می توانید در شهر های زیادی نیز گردش و سفر نمایید. بازی روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Euro Truck Driver 1.3.0 Apk + Mod

 

Euro Truck Driver Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای شبیه سازی کامیون رانی Euro Truck Driver 1.3.0 برای اندروید

Admin بازدید : 74 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

Real Racing 3 تجربه یک مسابقه سراسر هیجان را به کاربرانش هدیه خواهد داد و شما را به مسابقات مهیج اتومبیل رانی خواهد برد. در بخش آنلاین بازی براحتی می توانید با دوستان خود رقابت داشته باشید و با انتخاب ماشین و مسیر مورد علافه خود لحظات شادی و مفرحی را با دوستان خود بگذرانید. این مسابقات با کیفیت بسیار بالا اجرا شده و در نسخه جدید بازی نیز شاهد گیم پلی بسیار روان تر و در نتیجه کنترل بهتر اتومبیل در مسیر های مختلف خواهیم بود. پس هر چه سریع تر اتومبیل خود را انتخاب کنید و در مسابقات هیجان انگیزبازی شرکت کنید.

 

Real Racing 3 4.0.5 Apk (All GPUs) + Mod (Adreno – Tegra – Mali – PowerVR ) + Data

 

Real Racing 3 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای اتومبیل رانی Real Racing 3 4.0.5 برای اندروید

Admin بازدید : 58 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

 

Diablo Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

 

Diablo 2015 cover small دانلود فیلم دیابلو   Diablo 2015

 

نام فیلم: Diablo – دیابلو

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۰دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۱ثانیه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک سرباز جنگ داخلی مجبور می شود تا به سفری ناخواسته برای نجات همسرش از دست آدم رباها عازم شود و …

Admin بازدید : 67 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه شامل ۴۰ والپیپر با کیفیت بسیار بالا و با سایز مناسب با موضوع دلفین ها می باشد. این مجموعه شامل زمینه آبی رنگ و حالت های مختلف از دلفین با کیفیت بالای Full HD می باشد. این مجموعه را می توانید به عنوان والپیپر دسکتاپ خود مورد استفاده قرار دهید و محیط زیبا را همانند یک اقیانوس خروشان داشته باشید. تیم دانلودها این مجموعه ارزشمند را به شما کاربران عزیز تقدیم می کند.

 

40 Dolphin Wallpapers

 

40 Dolphin Wallpapers Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 40 والپیپر از دلفین ها

Admin بازدید : 74 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

Dreamworks: Dragons Season 4 aka Dragons: Race to the Edge Season 2 WebRip (2016) Mkv

|قسمت اول الی سیزدهم با کیفیت اختصاصی Webrip 1080p در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم اضافه شد|

 

Dragons Race to the Edge 2015 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن Dreamworks Dragons Season 4 2016

 

نام انیمیشن: Dreamworks Dragons Season 4 aka Dragons: Race to the Edge Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۱۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p/Webrip 1080p/Webrip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد،

 

خلاصه داستان: فصل چهارم انیمیشن سریالی اژدهاسواران (یا به عبارتی فصل دوم سری Dragons: Race to the Edge) به بررسی وقایع قبل از انیمیشن سینمایی مربی اژدها ۲ می پردازد. وقتی که هیکاپ و بی دندون دنیای عجیبی که همواره تصورش را می کرده اند را کشف می کنند، اما هرگز خبر نداشتند که این سرزمین رویایی بر فراز مرز و بوم سرزمین خانگیشان یعنی "برک" است! و …

Admin بازدید : 67 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

توئیتر برنامه رسمی شبکه اجتماعی توئیتر می باشد که امکانات مختلفی را برای کاربرانش فراهم کرده استو شما توسط ین برنامه می توانید فایل ها و توئیت های خود را به طور مستقیم از این اپ ارسال کنید و همچنین نظرات و بازخوردهای مطالب خود را نیز به طور سریع و آسان مشاهده نمایید. توسط این برنامه دیگر می توانید توسط گوشی اندروید خود اکانت خود را کنترل کرده و بازدید سریع و آسانی را از دیگر توئیت ها و اکانتها داشته باشید. این برنامه قابلیت ناتیفیکیشن را نیز در گوشی شما دارا می باشد و شما خواهید توانست به طور مستقیم روی گوشی خود این پیام ها و درخواست ها را مشاهده نمایید. این برنامه روی اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Twitter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه نرم افزار توئیتر Twitter 5.91.0 برای اندروید

Admin بازدید : 94 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

Catlendar And Diary یک برنامه زیبا کاربردی به همراه امکان خاطره نویسی روی صفحه های زیبای رنگی می باشد. این برنامه به عنوان یک تقویم عمل کرده و شما می توانید تا با زمابندی کردن خاطرات خود یادآوری های مختلفی را برای آنها تنظیم نمایید و براحتی از بسته ها و دسته بندی های برنامه نیز استفاده نمایید. طرح های زیبا و گرافیکی را این برنامه برای کاربران در اختیار می گذارد که می توانند در نوشتن خاطره های زیبا در طرح های مختلف استفاده نمایند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Catlendar And Diary Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار تقویم و دفتر خاطرات Catlendar And Diary 2.1 برای اندروید

 

Admin بازدید : 84 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

The Last Witch Hunter Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده |

 

The Last Witch Hunter 2015 cover small دانلود فیلم آخرين شکارچی جادوگران   The Last Witch Hunter 2015

 

نام فیلم: The Last Witch Hunter – آخرین شکارچی جادوگران

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

مدت زمان: ۱۰۶دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۴ثانیه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: آخرین شکارچی جادوگر تنها فردی است که بین انسانیت و نیروهای متحد ترسناک‌ترین جادوگران تاریخ ایستاده است و …

Admin بازدید : 77 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

Goosebumps Bluray/Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده |

|نسخه های بلوری Bluray 720p & 1080p اضافه شد|

 

Goosebumps 2015 cover small دانلود فیلم Goosebumps 2015

 

نام فیلم: Goosebumps

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: ماجراجویی، کمدی، فانتزی

مدت زمان: ۱۰۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲۲ثانیه

کیفیت: Web-DL 720p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: پس از اینکه موجودات خبیث و شروری که در ذهن یک نویسنده قرار دارند ، رنگ واقعیت به خود می گیرند و در سطح شهر ظاهر می شوند ، پسری جوان به نام زَک به همراه فرزنده نویسنده ، گروهی را برای مقابله با آن موجودات تشکیل می دهند. اما…

Admin بازدید : 98 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

دانلود سریال درحاشیه 2 با کیفیت بالا و عالی سریال درحاشیه 2 دانلود دانلود نسخه کم حجم سریال درحاشیه 2 دانلود سریال جدید و بسیار زیبای در حاشیه با کیفیت خوب و عالی TVRip

دانلود سریال در حاشیه 2

دانلود سریال در حاشیه 2 با کیفیت بالا و عالی

سریال درحاشیه 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم سریال درحاشیه 2

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای در حاشیه با کیفیت خوب و عالی TVRip

قسمت 9 اضافه شد

دانلود-سریال-در-حاشیه-2-با-لینک-مستقیم

دانلود سریال درحاشیه 2دانلود سریال درحاشیه 2 با کیفیت بالا و عالیسریال درحاشیه 2 دانلوددانلود نسخه کم حجم سریال درحاشیه 2دانلود سریال جدید و بسیار زیبای در حاشیه با کیفیت خوب و عالی TVRip

کارگردان: مهران مدیری | موضوع: کمدی، اجتماعی | سال تولید: 1394
تاریخ انتشار: زمستان 94 | تعداد قسمت ها: 30 | مدت: 45 دقیقه
فرمت ویدئویی: MP4 | میانگین حجم: 250 مگابایت

دانلود سریال درحاشیه 2دانلود سریال درحاشیه 2 با کیفیت بالا و عالیسریال درحاشیه 2 دانلوددانلود نسخه کم حجم سریال درحاشیه 2دانلود سریال جدید و بسیار زیبای در حاشیه با کیفیت خوب و عالی TVRip

خلاصه داستان:

فاز دوم  این مجموعه در یک اردوگاه می گذرد که در آن افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه دارمی گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می شوند .

دانلود سریال درحاشیه 2دانلود سریال درحاشیه 2 با کیفیت بالا و عالیسریال درحاشیه 2 دانلوددانلود نسخه کم حجم سریال درحاشیه 2دانلود سریال جدید و بسیار زیبای در حاشیه با کیفیت خوب و عالی TVRip

بازیگران:

سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پریا ابراهیمی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، محمدعلی تقوی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشاد جو، الهه فرشچی، درسای فرح نیا، پروین قائم مقامی، سوگل قلاتیان، فرج الله گل سفیدی، عارف لرستانی، علی لک پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولد بیگی، محمد رضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی.

%a7-%d9%88-%d8%b9/

Admin بازدید : 49 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015

751796_902

در سال 2015 روابط بین چهره ها و ستاره های دنیا سوژه بسیاری از رسانه های دنیا بود و بسیاری از زوج های مشهور دنیا تیتر اخبار بسیاری از مطبوعات و وبسایت های خبری را تشکیل می دادند. جولی کازین از مجله هارپرز بازار مقاله کوتاهی در مورد جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015 گردآوری نموده که در زیر ترجمه آن را می خوانید.

 

Admin بازدید : 87 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

 

در این دوره آموزش کاربران می توانند تا با فرا گرفتن اصول فیلمبرداری هنر ساخت تصاویر متحرک را فرا گرفته و نهایت بتوانند تا ویدئوهای زیبایی را از طریق تولید نمایند. این دوره شامل آموزش صداگذاری روی این ویدئوها نیز خواهد بود تا دیگر جنبه فیلم نیز تهیه شده و در نهایت آماده ارائه شود. شما در این دوره جامع همچنین می توانید تکنیک های زیبایی را به منظور زیباسازی هرچه بهتر ویدئوها فرا گرفته و بحث های کلی و جامع را در مورد فیلم برداری حرفه ای فرا بگیرید.

 

عنوان مجموعه : Creative Cinematography Composing Better Looking Video

مدت زمان : ۲۰ دقیقه

حجم : ۳۸۱ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

 

Creative Cinematography Composing Better Looking Video Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش فیلمبرداری و آهنگ سازی خلاق برای ساخت ویدئو بهتر

 

 

دانلود در ادامه مطلب

Admin بازدید : 88 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

Mermaid puzzle بازی جدیدی در سبک معمایی می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی باید دکمه های مشابه و هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و در نهایت با کسب امتیازات بیشتر راه خود را برای مراحل بعدی بازی باز نمایید. بازی دارای ریتم اعتیادآوری می باشد که به همراه مراحل جدیدتر نیز در نسخه جدید زیباتر شده است. این بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا را دارا می باشد.

 

Mermaid puzzle 1.6.7 Apk + Mod

 

Mermaid puzzle Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی پری دریایی Mermaid puzzle 1.6.7 برای اندروید

Admin بازدید : 56 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا و مهیج می توانید بهترین لحظات دوران فوتبال کریستیانو رونالدو را مشاهده کرده و لذت ببرید. طرفداران خاص این اعجوبه فوتبال همواره از این صحنه ها به عنوان شادترین لحظات فوتبال خود می دانند و هیچ گاه از ذهنشان بیرون نخواهد رفت. این صحنه ها شامل بهترین قهرمانی های کریس رونالدو و همچنین بازی های زیبای وی در رده های باشگاهی و ملی می باشد. تصاحب توپ های طلا و همچنین کفش طلا را نیز باید به این لیست اضافه کرد.

 

Cristiano Ronaldo Best Moments

 

Cristiano Ronaldo Best Moments Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین لحظات کریستیانو رونالدو

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب 

 

Admin بازدید : 62 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

 

Cool Record Edit Pro یکی از نرم افزار های حرفه ای در زمینه ضبط صدا است.این نرم افزار کاربردی این اجازه را به شما می دهد که شما هنگامی که صدای خود را ضبط کردید آن را با فرمت های mp3.wav.ogg.wma ذخیره کنید.این نرم افزار شامل مجموعه ای از عوارض صوتی مانند: تقویت,عادی,اکولایزر,پاکت,reverb, اکو,معکوس و تبدیل است که شما می توانید برای ویرایش صوت خود از این مجموعه استفاده کنید همچنین این نرم افزار کاربردی دارای ابزار تجزیه و تحلیل و تبدیل متن به گفتار است که یکی از ویژگی های بزرگ این نرم افزار به حساب می آید.

 

 

 

Cool%20Record%20Edit%20Pro دانلود نرم افزار حرفه ای ضبط صدا Cool Record Edit Pro 9.0.5

 

 

 

 

Admin بازدید : 1299 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (1)

Payday 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Payday 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT با فرمت iso |

| اپدیت ۱۹٫۱ تا ۲۶ به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۱٫۷۴ GB

نسخه ی اول این بازی با نام PayDay The Heist توسط Sony Online Entertainment برای پلتفرم های PS3 و PC به صورت دیجیتالی در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. این بازی که از امتیازات و نقد های نسبتا مثبتی بهره مند شد توانست در هفته ی اول عرضه اش در آمریکای شمالی هفتصد هزار کپی بفروشد تا کارگردان این بازی آقای دیوید گلدفرب صراحتا بگوید: Pay Day بهترین شبیه ساز دزدی در تاریخ بازی های ویدئویی است. حال نسخه ی دوم این بازی با بهره گیری از مکانیک های قابل قبول نسخه ی اول برای PC منتشر شده است تا دلقک های دزد، تابستان امسال دومین حقوق خود را بگیرند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 1845 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود سیستم افزایش بازدید و ترافیک و تبادل لایک شبکه های اجتماعی با لینک مستقیم

اگر میخواهید یک سایت تبادل بازدید و ترافیک و لایک شبکه های اجتماعی و همچنین افزایش رتبه حرفه ای داشته باشید و اگر به دنبال کسب در آمد هستید، می توانید از این سیستم استفاده کنید .در این سیستم امکان تبادل گوگل +۱ , تبادل امتیاز فیسبوک , تبادل دنبال کنندگان توییتر , تبادل بازدید کنندگان یوتیوب , تبادل آمار بازدید و افزایش رنک سایت وجود دارد که کمک زیادی به SEO و شناسایی توسط موتور های جستجو میکند. این سیستم چند دارای چند زبان به همراه نصب و پشتیبانی رایگان است.


برخی ویژگی ها :

بخش کاربری و مدیریت کاملا فارسی
امکان تعریف سیستم کسب درآمد کلیکی مانند سیستم پی تی سی ولی با امکانات بیشتر
امکان زیرمجموعه گیری (قابلیت تعریف جایزه برای زیرمجموعه گیری)
قابلیت تعریف محدودیت کلیک برای کاربرهای عادی
قابلیت تعریف هدیه روزانه پس از تعداد کلیک مشخص از طرف هر کاربر
تبادل Google +1
تبادل Linkedin
ارتباطات MySpace

Twitter

      افزایش دنبال کنندگان

      افزایش تویت ها

Youtube افزایش آمار

      لایک ها

      بینندگان

      علاقه مندی ها

      دنبال کنندگان

و چندین شبکه اجتماعی دیگر

تبادل بازدید و ترافیک سایت

      سورف اتوماتیک

      سورف دستی

      سورف پاپ آپ Popup

سیستم نمایش بنر و قابلیت تعریف قیمت بسته های نمایش
قابلیت عضویت کاربران
قابلیت تعریف کد کوپن
قابلیت تعریف اعضای VIP
سیستم Auto-Surf bar همراه با anti-framebreaker
سیستم هدف گذاری تبلیغ (بر اساس جنسیت و کشور)
چند زبانه بودن سیستم (زبان فارسی پیش فرض است)

دارای چندین درگاه پرداخت آنلاین

...

برای مشاهده کامل مطلب + دموی آنلاین و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 256 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم درست در خانه شما Right at Your Door 2006

دانلود فیلم Right at Your Door 2006

کیفیت Bluray 720p

دانلود مستقیم و رایگان

 dnM86OXMGcS7Baeq5DyRpxZmaIy2

نام: Right at Your Door 2006 | ژانر: درام، هیجان انگیز | سال انتشار: 2006

محصول: آمریکا | مدت زمان: 95 دقیقه

کیفیت: BRrip 720p | فرمت: MKV | حجم: 650 مگابایت

خلاصه داستان:

یک بمب آلوده در شهر لس آنجلس منفجر میشود و در بزرگ راه ها اختلال به وجود می آورد سپس یک توده عظیم ابر سمی، شهر را می پوشاند و …

Admin بازدید : 313 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود سریال میکائیل

دانلود سریال میکائیل با کیفیت بالا و عالی و لینک مستقیم و رایگان

دانلود رایگان سریال میکائیل 

دانلود مستقیم و رایگان

قسمت  چهارم 4 درج شد

Mikael

 

نام:سریال میکائیل

پخش : شبکه یک

کارگردان : سیروس مقدم

سال تولید : ۱۳۹۳

موضوع : اجتماعی /پلیسی

بازیگران : کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی‌، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی و …

خلاصه داستان سریال میکائیل : رسول دوست عزیز و رفیق‌ میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار‌ می‌شود.‌ میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم‌ می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا‌ می‌زند و …

 


Admin بازدید : 14495 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود سریال ایرانی در حاشیه با کیفیت بالا و لینک مستقیم

فناوری دانلود , دانلود فیلم خارجی  , دانلود فیلم رایگان , دانلود رایگان  فیلم خارجی با لینک مستقیم و سرعت بالا , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم و سریال جدید خارجی 2015 , دانلود فیلم خارجی 2014

قسمت بیست و ششم 26 در ادامه مطلب قرار گرفت

دانلود سریال ایرانی در حاشیه با کیفیت بالا

 

موضوع: اجتماعی | کمدی

کارگردان: مهران مدیری

كيفيت: HD

درجه کیفی: الف

محصول: ایران

سال ساخت : 1394

زمان : 45 دقیقه

زبان : فارسی

رده سني: +12

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، فلامک جنیدی، الهه حصاری، سیدجواد رضویان، نصرا… رادش، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشاد جو، عارف لرستانی، علی لک پوریان، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سحر ولد بیگی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، فاطمه هاشمی و ...  

خلاصه داستان :

داستان این این فیلم در ارتباط با "هومن صحرایی" است که مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند اما در این مسیر با "سهراب کاشف" و "بهروز عشقی" که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگراست بزودی به اهداف سودجویانه آنها آگاهی پیدا می کند و ....

Admin بازدید : 374 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.23.10-BRD

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 10 Final Retail

Admin بازدید : 574 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.76 Final

Admin بازدید : 208 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم پدینگتون Paddington 2014

دانلود فیلم Paddington 2014

Download Movie Paddington 2014

کیفیت 720Webdl درج شد

دانلود مستقیم و رایگان

paddington-2014

لینک IMDB

امتیاز : 7.6 / 10

ژانر : کمدی ، خانوادگی

کارگردان : Paul King

ستارگان : Julie Walters , Sally Hawkins , Hugh Bonneville

کیفیت : 720Webdl

حجم : 650 مگابایت

خلاصه داستان : خرس کوچولویی به نام “پدینگتون” برای پیدا کردن خانه‌ای عازم شهر لندن می شود، اما در این شهر گم می شود. در همین حال خانواده ای انگلیسی این خرس بی پناه اهل پرو را پیدا می کنند و نام ایستگاهی که او را در آن پیدا کردند را بر روی او قرار می دهند و از او می خواهند به آنها ملحق شود تا وضعیتش سر و سامان بگیرد. از طرف دیگر مسئول خشک کردن حیوانات در یک موزه به نام میلیسنت (نیکول کیدمن) به سختی در پی آن است تا پدینگتون را به دام بیندازد…

Admin بازدید : 251 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم زیبای “سیمبلین” Cymbeline 2014

با لینک مستقیم و کیفیت عالی Web-dl 720p

Cymbeline-2014-poster

 

سیمبلین – Cymbeline | ژانر: درام | سال انتشار: 2014

مدت زمان: 98 دقیقه | زبان فیلم: انگلیسی | کیفیت: Web-dl

فرمت: MKV | حجم: 700 مگابایت

خلاصه داستان:

داستانی کش و قوس دار، با موضوع جنگ میان پلیس های کثیف و باند موتورسواران یاغی…

Admin بازدید : 173 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم دریای سیاه Black Sea 2014 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم Black Sea 2014

کیفیت Bluray 720p

دانلود مستقیم و رایگان

black_sea_xlg

لینک IMDB

مشاهده تریلر

امتیاز : 6.7 / 10

امتیاز منتقدین : 62 / 100

ژانر :  ماجرایی , هیجانی

کارگردان : Kevin Macdonald

ستارگان : Jude Law, Scoot McNairy, Ben Mendelsohn

کیفیت Bluray 720p

انکودر : Ganool

حجم : 697 مگابایت

زمان : 114 دقیقه

زیرنویس پارسی : در صورت انتشار قرار خواهد گرفت…

خلاصه داستان : یک کاپیتان زیردریایی ، برای جبران خوبی‌های کارفرماهای سابقش ، به همراه یک پشتیبان مرموز ، راهی اعماق دریای سیاه می‌شود تا زیردریایی ای که گفته شده ، پر از شمش طلا است را پیدا کند. اما…

Admin بازدید : 209 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم The Three Dogateers 2014

با کیفیت 720p

دانلود مستقیم و رایگان

the_three_dogateers

 

نام فیلم : The Three Dogateers

ژانر : خانوادگی

کارگردان : Jesse Baget

بازیگران : Dean Cain, Richard Riehle, Bill Oberst Jr.

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

زمان : 90 دقیقه

امتیاز :5.8/10

کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p

فرمت : MKV

حجم : ۶۵۰ MB

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

خلاصه داستان : بارکِس ، واگِس و رهبر نترسشان آرفامیس باید در شب کریسمس از خانه ی صابحشان حفاظت کنند. اما وقتی دزدها وارد خانه می شوند و تمامی هدایای بچه ها و وسایل خانه و حتی درخت کریسمس را هم می دزدند این سه سگ دوست داشتنی تبدیل به قهرمانانی شجاع و نترس می شوند…

Admin بازدید : 120 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم زیبای “قهرمان” Champs 2015

با لینک مستقیم و کیفیت عالی Web-dl 720p

Champs 2015

 

قهرمان – Champs | ژانر: مستند | سال انتشار: 2015

مدت زمان: — دقیقه | زبان فیلم: انگلیسی | کیفیت: Web-dl

فرمت: MKV | حجم: 700 مگابایت

خلاصه داستان:

مستندی در مورد نوابغ دنیای بوکس از جمله : مایک تایسون، اواندر هولی‌فیلد و برنارد هاپکینز که زندگی آنها را داخل و خارج رینگ مورد بررسی قرار می دهد…

Admin بازدید : 94 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم زیبای “وجود” Exists 2014

با لینک مستقیم و کیفیت عالی 720p

Exists_2014

 

وجود – Exists | ژانر: ترسناک | سال انتشار: 2014

مدت زمان: 81 دقیقه | زبان فیلم: انگلیسی | کیفیت: BluRay

فرمت: MKV | حجم: 650 مگابایت

خلاصه داستان:

گروهی به جنگل های دور از شهر تگزاس می‌روند تا کمی از محیط خسته کننده ی شهر دور باشند و مقداری آرامش پیدا کنند. اما به زودی درمی‌یابند که در آنجا یک موجود وحشتناک و غول پیکر آنها را زیر نظر دارد…

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 1,007
  • بازدید سال : 56,533
  • بازدید کلی : 877,014