loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 292 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شما در بازی Happy Truck راننده کامیون هستید که باید در مدت زمان خاص میوه‌های تازه را به بازار برسانید. مسیرتان ناهموار است پس باید ثابت کنید که راننده حرفه‌ای هستید و می‌توانید راه‌های صعب العبور را طی کنید و میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید. اگر نتوانید میوه‌ها را سالم به مقصد برسانید، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت وشما بازنده خواهید شد. با امتیازی که کسب می‌کنید، می‌توانید کامیونی تازه بخرید.

Admin بازدید : 299 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اکثر بازی های اتومبیل رانی از لحاظ داستان و گرافیک دارای ویژگی های مشترک هستند، اما این بازی GT ride سبکی جدید و گرافیکی از بازی های اتومبیل سواری را به کاربران ارائه می دهد. در این بازی شما به جای این که در زمین مسابقه دهید باید به آسمان بروید و در پیست های معلق در فضا مسابقه دهید، جهانی بدونه جاذبه و پر از هیجانات باور نکردنی که آدرنالین موجود در خون شما را تا چند برابر افزایش می دهد. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن فوق العاده جذاب و هیجان انگیز، وجود صحنه های سه بعدی، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد. پیست های بازی دارای پیچ و خم های زیادی هستند و می توانید با استفاده از آن ها مهارت خود و دوستانتان را بسنجید.


 
 
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 320 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد.

در نسخه رایانه‌ای بازی که Chess3D نام دارد، محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

 
Admin بازدید : 110 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Zombies on a Plane - بازی موبایل زامبی ها در هواپیما


شما با یک بازی اکشن همراه با هیجان بالا روبرو می باشید. در این بازی شما باید با زامبی های خطرناک و وحشتناک رودررو شوید با این تفاوت که اینبار در ارتفاع بسیار بالایی از سطح زمین می باشید و چندین زامبی با یک بیماری واگیردار ، شما و هواپیمایتان را تهدید میکنند. حالا این وظیفه ی شماست که علاوه بر جلوگیری از سقوط هواپیما ، زامبی ها را نیز از بین ببرید. این بازی دارای گرافیکی زیبا، سه حالت مختلف گیم پلی، گیم پلی هیجان انگیز و روان و .... می باشد.

Admin بازدید : 110 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی bike mania بالینک مستقیم برای iOS

بهترین دوچرخه سواران جهان در کنار هم جمع شده اند تا بزرگترین رقابت دوچرخه سواری به صورت نمایشی را برگزار کنند، شما یکی از شرکت کنندگان این مسابقه بزرگ هستید. در این بازی Bike mania وظیفه دارید با عبور از موانع و انجام حرکات نمایش امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنید، در طول مسیر مسابقه 60 مانع وجود دارد که سعی کنید هر کدام از آن ها را با حرکت های منحصر به فرد پشت سر بگذارید تا امتیاز لازم را به دست بیاورید. مسابقات در 3 پیست مختلف برگزار می شود و کسی که در تمامی پیست ها بالاترین امتیاز را جمع آوری کرده باشد، پیروز مسابقات است. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی فوق العاده زیبا، وجود سطوح مختلف، امکان ارتقا دو چرخه و ... اشاره کرد.

Admin بازدید : 142 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Angry Birds - بازی موبایل پرندگان خشمگین

 

(92/7/20) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.3.1 برای iOS

خوک ها به تفریحات ساحلی خود با ۱۵ مرحله گرم ادامه می دهند ولی تفریح آن ها به پایان خواهد رسید وقتی که پرندگان عصبانی خود را نمایان کنند. به اضافه ی اینکه آن ها با تمام قدرت آمده باشند به همراه King Sling, Birdquake, Super Seeds, and Sling Scope و مطمئنا شما به ۳ ستاره دست پیدا خواهید کرد حتی در مراحل چالش برانگیز.
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.

Admin بازدید : 1258 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Instagram - نرم افزار موبایل اینستاگرام

 

(92/12/21) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید به 5.1.0

Instagram بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

Admin بازدید : 670 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

شايد يک بازي گرافيکي و يا full HD نباشد اما بتواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند، البته اين ويژگي را بيشتر بازي هاي فکري دارند، اما در مورد 2048 بايد بگويم که يک جدول 4×4 که از گوشه هاي مختلف آن توان هاي مختلفي از 2 ظاهر مي شود شما هم بايد اعداد مشابه را به هم وصل کنيد تا به 2048 يعني توان 11 عدد 2 برسيد.
به نظر ساده مي آيد ولي به همين سادگي هم نيست، اين بازي که توسط جواني 19 ساله طراحي شده تا به امروز توانسته صدرنشين فروشکاه هاي عرضه نرم افزار هاي موبايل شود.

شما هم امتحان کنيد حجم زيادي ندارد کمتر از 2 مگابايت، اما از ما به شما هشدار، زماني که شروع به بازي مي کنيد دست کشدين از آن سخت است.

Admin بازدید : 1109 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Air Fighters Pro Rortos را می‌توان جزو بهترین بازی‌های شبیه ساز قرار داد چرا که این بازی یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های جنگنده و شبیه ساز پرواز می‌باشد که از گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی برخوردار است. اگر از علاقمندان به پرواز هستید و یا دوست دارید تجربه پرواز جنگنده واقعی را برای یک بار هم که شده تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید چرا که بازی از جزییات بالایی برخوردار است. با کنترل ارتفاع هواپیمای جنگی به صورت حرفه‌ای به ارتش زمینی خود کمک کنید تا نیروهای دشمن را شکست دهید.



Admin بازدید : 137 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Cut the Rope 2 - بازی موبایل طناب را ببر
 

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه رسمی بازی محبوب Cut the Rope 2 منتشر شد. نسخه دوم بازی دارای محیطی جدید با گرافیک بالا و زرق برق دار، چالش های جدید برای رسیدن شکلات و فیزیک فوق العاده می باشد. شخصیت های جدید، گیم پلی و عناصر تازی همگی سبکی جدید به بازی بخشیده است و جذابیت آن را بیش از پیش کرده است. جعبه می شکند و سفر شما از میان سرزمین های سرسبز تا شهرستانهای مختلفی ادامه پیدا می کند.

برای مشاهده تریلر و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

نسخه iOS اضافه شد.

 
Admin بازدید : 211 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.

دانلود رایگان بازی Bridge Constructor Playground با لینک مستقیم برای اندروید و iOS

برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 124 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی Pool Break Pro یک بازی زیبا و مهیج و سه بعدی است که از حجم کمی برخوردار بوده و گرافیک آن نسبت به حجم بازی فوق العاده است و انوع بازی‌ها مانند Snooker,Billiards Carrom و Crokinole وجود دارد با این بازی شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید. با دانلود نسخه اندروید و یا IOS، یک نسخه جیبی آن را همراه خود داشته باشید.

دانلود رایگان بازی Pool Break Pro با لینک مستقیم برای اندروید و iOS
برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 139 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Water? : به تمساح کوچک و دوست داشتنی بازی پازل مبتنی بر فیزیک محبوب Where’s My Water ? یعنی Swampy کمک کنید تا بتواند دوش بگیرد! در این بازی شما این کار را باید با باز کردن مسیر آب به سمت دوش شکسته او انجام دهید. هر مرحله از بازی چالش های خاص خود را دارد و به مرور و با طی کردن مراحل، کار شما برای باز کردن مسیر و هدایت آب سخت تر می شود. شما باید مراقب آب های سمی و ناپاک باشید و از ورود آنها به دوش Swampy جلوگیری کنید.

 

برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 147 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است.
 
دانلود رایگان بازی Dungeon Hunter 4
 
در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد.
برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی و دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 241 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی True Skate را می توان معتبر ترین بازی اسکیت نام برد. به معنای واقعی شما می توانید یک بازی اسکیت واقعی را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید؛ با کشیدن انگشتان خود روی صفحه، جهت حرکت اسکیت را معین کنید.

  بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis است. این بازی با طراحی که دارد شما را سوار بر اسکیت می‌کند و در مکان های مختلف شهر به گردش در می‌آورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید. ابتدا بازی سخت به نظر خواهد رسید اما با تمرین می‌توانید به راحتی از موانع عبور کنید.

برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی  به ادامه مطلب مراجعه کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 566
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 56,512
  • بازدید کلی : 876,993