loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 314 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
یکی از بهترین بازیهای سری مسابقه و ماشین سواری، بازی آسفالت ۸ است. این بازی به علت گرافیک عالی، صدا گذاری خوب، جدیدترین ماشین های دنیا و نمایش بیشترین جزئیات مسابقه مانند صدمات وارد شده بر ماشین باعث شده است یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا شود.
در ورژن جدید آسفالت 8 حجم بازی از  MB888 به 820 MB کاهش یافته است.
برخی از ویژگی های بازی
مسابقه در شرایط آب هوای مختلف و در مکانهای خاص
دارای 8 فصل و 180 مرحله می باشد.
دارا بودن امکانات Drift Gate و Infected در مسابقات
جدیدترین ماشین های دنیا و به همراه مدل مفهومی برخی از ماشین ها
و ...
Admin بازدید : 281 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید. در صورت برخورد با لوله های سبز بازنده خواهید شد و باید از دوباره مسیر بازی را طی کنید. توجه داشته باشید که بازی به صورت رکوردی است و ملاک اصلی برای سنجش رتبه امتیاز ارائه شده توسط بازی است.


 

Admin بازدید : 809 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا این عتماد به نفس این را دارید که با فشاردادن دکمه گوشی، درهای ماشین خود را باز کنید؟ شما با استفاده از این نرم افزار car key می توانید تا دقایقی دوستان خود را شگفت زده کنید، شیوه کار این نرم افزار به گونه ای است، که یک صفحه کلید مشابه ریموت دزدگیر ماشین در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با قراردادن ریموت اصلی ماشین در اختیار یکی از دوستان خود و انجام همزمان کارهای مورد نظر با دوستان خود شوخی کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار صرفا برای سرگرمی طراحی شده است و هیچ کاربرد دیگری ندارد.


Admin بازدید : 139 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

پس از انتشار FIFA 14 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس، این بازی را برای ویندوزفون نیز منتشر شد. FIFA 14 نسخه ی جدید بازی محبوب FIFA 13 می باشد که تغییراتی در گرافیک، گیم پلی، نقل و انتقالات و چهره ی بازیکنان آن به وجود آمده است. این بازی به صورت رایگان در مارکت ویندوز فون منتشر شده است. اما فعلا این بازی بر روی گوشی های با رم 1 گیگ به بالاتر سازگار است اما به زودی نسخه 512 مگابایتی هم منتشر خواهد شد.

این بازی شامل 34 لیگ می باشد که  در آن بیش از 600 تیم وجود دارد. در این بازی شما می توانید به کسب و کار و خرید و فروش بازیکنان بپردازید.
Admin بازدید : 142 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Angry Birds - بازی موبایل پرندگان خشمگین

 

(92/7/20) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.3.1 برای iOS

خوک ها به تفریحات ساحلی خود با ۱۵ مرحله گرم ادامه می دهند ولی تفریح آن ها به پایان خواهد رسید وقتی که پرندگان عصبانی خود را نمایان کنند. به اضافه ی اینکه آن ها با تمام قدرت آمده باشند به همراه King Sling, Birdquake, Super Seeds, and Sling Scope و مطمئنا شما به ۳ ستاره دست پیدا خواهید کرد حتی در مراحل چالش برانگیز.
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.

Admin بازدید : 670 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

شايد يک بازي گرافيکي و يا full HD نباشد اما بتواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند، البته اين ويژگي را بيشتر بازي هاي فکري دارند، اما در مورد 2048 بايد بگويم که يک جدول 4×4 که از گوشه هاي مختلف آن توان هاي مختلفي از 2 ظاهر مي شود شما هم بايد اعداد مشابه را به هم وصل کنيد تا به 2048 يعني توان 11 عدد 2 برسيد.
به نظر ساده مي آيد ولي به همين سادگي هم نيست، اين بازي که توسط جواني 19 ساله طراحي شده تا به امروز توانسته صدرنشين فروشکاه هاي عرضه نرم افزار هاي موبايل شود.

شما هم امتحان کنيد حجم زيادي ندارد کمتر از 2 مگابايت، اما از ما به شما هشدار، زماني که شروع به بازي مي کنيد دست کشدين از آن سخت است.

Admin بازدید : 127 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی temple run 2  با لینک مستقیم

temple run یکی از پر طرفدارترین بازی ها ویندوز فون است و کمتر کسی است با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی که محصول از کمپانی Imangi Studio طبق آمار مایکروسافت 1333 نفر این بازی را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کرده اند و بر اساس نظرات کاربران امتیاز 4 ستاره را از آن خود کرده است.

Admin بازدید : 438 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار whatsapp
نرم افزار WhatsApp Status Messages با دارا بودن بیش از 400 میلیون کاربر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است. این برنامه برای تمامی سیستم عامل ها ارائه شده است که در این گزارش قصد معرفی نسخه ویندوزفون آن را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کم ترین هزینه پیام های مدنظرتان را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. در ضمن علاوه بر ارسال پیام های متنی می توانید پیام های چند رسانه ای و هوشمند نیز ارسال کنید. شما قادر خواهید بود اطلاعات و وضعیت مورد نظر خود اعم از تاریخ تولد، وضعیت عمومی، وضعیت زندگی و ... را با دوستان خود به اشتراگ بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط گرافیکی زیبا، سرعت بالا در ارسال پیام ها، امنیت مناسب و ... اشاره کرد. 
برای مشاهده کامل مطلب +دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.
Admin بازدید : 114 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
اگر کنجکاو هستید که از سرعت واقعی دانلود و آپلود اینترنت گوشی خود مطلع شوید، حتما این نرم افزار Speedtest.net v3.1 را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
این سوال برای تمامی افراد وجود دارد که سرعت واقعی اینترنت تلفن همراهشان چقدر است، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Speedtest به آسانی و در عرض 30 ثانیه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید. این برنامه برای آنالیز سرعت واقعی اینترنت شما از سایت معتبر Speedtest.net استفاده می کند و اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سرعت دانلود و آپلود، محیط کاربری زیبا، امکان به اشتراک گذاری سرعت و ... اشاره کرد. همچنین برنامه می تواند وضعیت داخلی تلفن همراه را بررسی کند و راهکارهای مناسبی را برای افزایش سرعت اینترنت ارائه دهد.
برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود برنامه  به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 147 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است.
 
دانلود رایگان بازی Dungeon Hunter 4
 
در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد.
برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود بازی و دیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,005
  • بازدید ماه : 1,005
  • بازدید سال : 56,531
  • بازدید کلی : 877,012