loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 116 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)
 تاکنون خواسته اید که صدایی مانند یک هیولا داشته باشید؟ نرم افزار My Monster Voice می تواند صدای شما را به صداهای ترسناک یا خنده دار تبدیل کند.
یکی از شش پیش فرض های نرم افزار را انتخاب کرده و صدای هیولایی منحصر به فرد خود را بسازید.
با استفاده از این نرم افزار می توانید دوستان خود را ترسانده و یا صدای تغییر یافته خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.
شایان ذکر است که نرم افزار My Monster Voice برای سیستم عامل iOS 4.3 و بالاتر طراحی شده و بر دستگاه های آیپد، آیپاد و آیفون قابل نصب است.
Admin بازدید : 337 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یکی از شیرین ترین و موثرترین کارها در زیبایی نقاشی رنگ زدن آن است، که چهره واقعی تصویر را نشان می دهد، این نرم افزار Art of Sketch Pro در ابتدا تصویر مورد نظر شما را به صورت نقاشی و بدون رنگ تبدیل می کند، سپس الگویی بی رنگ و نقاشی را در اختیار شما قرار می دهد تا با سلیقه ی خود اقدام به رنگ آمیزی تصویر مورد نظر کنید. کار با برنامه معرفی شده بسیار آسان است و شما می توانید با انتخاب اندازه قلمو و رنگ قلم کار خود را شروع کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان زوم به داخل یا خارج با فشار دو انگشت، سرعت و کیفیت بالا، وجود رنگ بندی های ترکیبی و ... اشاره کرد.


Admin بازدید : 318 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مرسوم ترین روش برای ارسال متون و فایل های نوشتاری استفاده از فرمت pdf است، این نرم افزار Instant PDF می تواند متون و تصاویر موجود در گوشی هوشمند شما را به فایل های pdf تبدیل کند. شما قادر خواهید بود فایل های ایجاد شده را در فضاهای ابری به اشتراک بگذارید یا با استفاده از ایمیل به صورت مستقیم فایل ها را از درون نرم افزار برای دوستانتان ارسال کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اضافه کردن تمبر و امضاء، قابلیت کپی و جا به جایی متون به آسانی، پشتیبانی از سرورهای ابری و ... اشاره کرد. در ضمن می توانید فایل های اجرایی نرم افزارهای Word ،Power Point ،Excel ،Pages ،Numbers ،Keynote و ... را در برنامه اجرا کنید.


 
Admin بازدید : 388 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر دانشجو و یا یک مهندس رشته ی الکترونیک هستید، فناوری پیشنهاد می کند نرم افزارهای معرفی شده را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا برنامه ها به شما در انجام محاسبات دشوار الکترونیکی کمک کنند. این نرم افزارها مجموعه از ابزارهای کاربردی و محاسبه گرهای رشته الکترونیک را در اختیار شما قرار می دهند و از ابزارهای موجود می توان به مواردی چون: مبدل فرکانس، مبدل موج آنالوگ به دیجیتال، مبدل دسیبل، نمایش جدول تقسیم بندی موج های رادیویی، ماشین حساب قانون اهم، ابزارهای طراحی سلف و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که نرم افزارهای هر سیستم عامل مجزا بوده و هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند که نام نسخه ios با عنوان Electronic Toolbox Pro و نسخه اندروید با نام ElectroDroid Pro عرضه شده است


 
Admin بازدید : 369 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی و محبوب که نرم افزارهایی همچون word ,PowerPoint ,Excel و... را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی و IOS این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر به مشاهده و ویرایش فایل‌هایی همچون word ,PowerPoint ,Excel هستید و حتی می‌توانید آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کرده و مشاهده کنید.

Admin بازدید : 295 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر نیاز به ترجمه متون به زبان های مختلف دارید و خودتان قادر به ترجمه کردن متون نیستید نگران نباشید، این نرم افزار Easy Translation HD می تواند متون را ترجمه کند، فقط کافی است زبان مبدا و هدف را مشخص کنید. نرم افزار "ترجمه ی آسان" بهترین برنامه موجود در زمینه ترجمه متون به زبان های مختلف است که از 32 زبان مختلف جهان پشتیبانی می کند و می توانید طولانی ترین متون را در کمترین زمان ممکن به زبان دلخواه شما ترجمه کند، فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار دسترسی به اینترنت حتما نیاز است. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: ورود آسان متون و پشتیبانی از ورود صوتی متون، امکان به اشتراک گذاری متن در شبکه های اجتماعی، قابلیت کپی برداری فقط با یک کلیک و ... اشاره کرد.


 
Admin بازدید : 378 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

اولین سرویس فکس اینترنتی در کشور با نام تجاری FAX.IR بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توسط شرکت افرانت رونمایی شد. این سرویس که توسط شرکت آتریسا، وابسته به افرانت ارائه می‌شود، کاربران بدون نیاز به دستگاه فکس و خط تلفن می‌توانند به ارسال و دریافت فکس بپردازند.



جهت ارسال فکس، کاربران می‌توانند با ورود به حساب کاربری در سایت FAX.IR و انتخاب گزینه ارسال فکس، متن دلخواه خود را نوشته و یا فایل PDF ,WORD ,EXCEL و غیره را بارگذاری کرده و به شماره فکس مورد نظر ارسال کنند. جهت اطلاع رسانی از وضعیت ارسال فکس، پیامک و ایمیلی از سایت برای وی ارسال و وضعیت اعلام می‌شود.

Admin بازدید : 103 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Mailbox

 

Mailbox اپلیکیشنی فوق العاده برای مدیریت ایمیل است. امکانات Mailbox بسیار بیشتر از برنامه مدیریت ایمیل Mail در iOS است. کسانی که Inbox پر ترافیکی دارند اپلیکیشن Mailbox را بهترین اپ برای مدیریت ایمیل می دانند. این اپ از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار است، بدین صورت که بسیاری از کارها بسیار آسان انجام می شود.  این اپلیکیشن رایگان بوده و برای استفاده از آن نیاز به جیلبریک ندارید.
webmoney92 بازدید : 93 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Slide X Pro نرم افزار ساخت اسلایدشو Slide X Pro برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . Slide X Pro نام نرم افزاریست که به کمک آن می توانید تصاویر مورد نظر خود را تبدیل به اسلایدشو های حرفه با افکت های جذاب نمایید . شما با نصب این نرم افزار و انتخاب عکس های دلخواه با گزینه های فراوانی برای ویرایش تصاویر و افکت های مورد نظر رو به رو می شویو و بعد از انتخاب و تغییرات مورد نظر ، می توانید در مدت زمان کوتاهی یک اسلایدشو حرفه ای از تصاویر خود داشته باشید . دارا بودن رابط کاربری جذاب و افکت های متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار به حساب می آیند . برای دانلود ورژن کرک شده ی این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

webmoney92 بازدید : 112 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Police Lights 3 نرم افزار ال ای دی Police Lights 3 برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . Police Lights 3 نام نرم افزاریست که به کمک آن می توانید آیفون خود را به یک تابلوی ال ای دی تبدیل کنید و به سبک جال و جدیدی نوشته های محتلف را روی صفجه ی گوشی خود نمایش دهید . دارا بودن تنظیمات و افکت ها و رنگ های مختلف از جمله ویژگی هاییست که باعث شده تا این نرم افزار در صدر دانلودهای هفتگی قرار بگیرد و در مدت زمان کوتاهی به تعداد دانلود بالایی دست یابد . بدون شک استفاده از این نرم افزار تنوع خاصی به گوشی شما می بخشد و میتوانید ساعات سرگرم کننده ای را با استفاده از این نرم افزار برای خود رقم بزنید . برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید .

webmoney92 بازدید : 109 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Timer+ Touch2 HD نرم افزار آلارم Timer+ Touch2 HD برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . Timer+ Touch2 HD نام نرم افزاریست که با نصب آن در دیوایس آیفون خود می توانید صاحب یک ساعت زنگ دار قوی و کاربردی شوید که با ظاهر رنگارنگ و ساده ی خود بدون شک شما را جذب خواهد کرد . طراحی خاص و رابط کاربری روان یکی از مواردیست که این نرم افزار را از دیگر نرم افزار های هم سبک خود متمایز میکند . برای دانلود این نرم افزار که میتوان از آن به عنوان تایمر نیز استفاده کرد به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 152 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Stars Astronomy Guide یک برنامه جالب برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار و گرفتن تلفن همراه خود به سوی آسمان صورت های فلکی و موقعیت های ستارگان موجود در آسمان را به صورت دقیق مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار علاوه بر نشان دادن ستاره ها و صورت های فلکی می تواند اطلاعات کاملی از ویژگی های هر ستاره را در اختیار شما قرار دهد. صورت های فلکی موجود در نرم افزار بسیار دقیق و علمی هستند و تلفن همراه برای ردیابی مسیر صورت های فلکی از سنسور جهت یابی استفاده می کند.


Admin بازدید : 167 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

AppZilla مجموعه نرم افزار کاربردی AppZilla برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . AppZilla را در واقع می توان آچارفرانسه ی آیفون دانست چرا که همان طور که میدانید AppZilla یک نرم افزار معمولی نیست بلکه نرم افزاریست تشکیل شده از ده ها نرم افزار کاربردی دیگر که شما را از نصب نرم افزارهای دیگر مانند آلارم و یا … بی نیاز خواهد کرد . در آخرین ورژن این برنامه با اضافه شدن تعداد بسیاری نرم افزار دیگر به آن و رسیدن تعداد نرم افزارهای داخلی به 200 عدد هستیم که بسیار رقم قابل توجهی می باشد . شما با نصب این نرم افزار به بیش از 200 نرم افزار کاربردی دسترسی خواهید داشت و دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای جزیی نخواهد بود . برای دانلود ورژن کامل این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 139 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Dots Pixel Art نرم افزار تصاویر پیکسلی Dots Pixel Art برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . Dots Pixel Art نام نرم افزاریست که به گفته ی سازنده ی آن به شدت مورد استقابل کسانی که به سبک تصاویر پیکسلی علاقه دارند قرار خواهد گرفت به طوری که هرگز قادر به پاک کردن برنامه از گوشی خود نخواهند بود . شما با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود تا به سبک نقطه ای و یا پیکسلی اقدام به نقاشی و خلق تصاویر جالبی نمایید که این ویژگی در کنار رابط کاربری سبک و روان برنامه باعث شده تا با نرم افزاری حرفه ای و استاندارد مواجه باشیم . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

Admin بازدید : 376 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

iPhoto نرم افزار گالری عکس iPhoto برای آیفون

بدون شک گوشی های آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که یکی از عوامل این امر وجود گرافیک بالا و اجرای روان در نرم افزار های طراحی شده برای این دیوایس می باشد . نرم افزارهای بی شماری برای این سیستم عامل وجود دارد که امروز قصد معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب و پر استفاده را برای شما عزیزان داریم . iPhoto نام نرم افزاریست در زمینه ی گالری تصاویر که به طور ویژه ای برای آی او اس 5 بهینه سازی شده و شما میتوانید با نصب آن در آیفون خود به یک گالری تصاویر شیک و پر از امکانات مختلف دسترسی داشته باشید . این نرم افزار از قابلیت مولتی تاچ نیز برخوردار است که به کمک آن می توانید تصاویر خود را زوم کنید و یا حتی به عکس بعدی پرش نمایید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار برخورداری از ابزار ویرایش تصاویر و براش ها می باشد که باعث شده تا نه تنها با نرم افزار کاملی در زمینه ی مشاهده ی تصاویر رو به رو باشیم بلکه بتوان به این نرم افزار به عنوان یک ویرایشگر نیز نگاه کرد . برای دانلود ورژن کرک شده ی این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 149 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

(93/1/12) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید به 4.3.0.712

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.

Admin بازدید : 154 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای دسترسی آسان به انجمن های اینترنتی است که با آن قادر خواهید بود به راحتی به فروم گردی بپردازید. این اپلیکیشن که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است ، بیش از ۳۵۰۰۰ انجمن اینترنتی را پشتیبانی می کند که با داشتن ان می توانید فروم های مختلف را در محیطی زیباتر و حرفه ای تر مشاهده فرمایید.

اگر برای مشاهده ی انجمن های اینترنتی از مرورگرهای مختلف استفاده میکنید نرم افزار معرفی شده را امتحان کنید چرا که از امتحان آن پشیمان نخواهید شد !

Admin بازدید : 114 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)
اگر کنجکاو هستید که از سرعت واقعی دانلود و آپلود اینترنت گوشی خود مطلع شوید، حتما این نرم افزار Speedtest.net v3.1 را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
این سوال برای تمامی افراد وجود دارد که سرعت واقعی اینترنت تلفن همراهشان چقدر است، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Speedtest به آسانی و در عرض 30 ثانیه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید. این برنامه برای آنالیز سرعت واقعی اینترنت شما از سایت معتبر Speedtest.net استفاده می کند و اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سرعت دانلود و آپلود، محیط کاربری زیبا، امکان به اشتراک گذاری سرعت و ... اشاره کرد. همچنین برنامه می تواند وضعیت داخلی تلفن همراه را بررسی کند و راهکارهای مناسبی را برای افزایش سرعت اینترنت ارائه دهد.
برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود برنامه  به ادامه مطلب مراجعه کنید
Admin بازدید : 138 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
 
اگر به دنبال دانلود یک مرورگر با امنیت بالا هستید می توانید از اینجا آخرین نسخه گوگل کروم را دانلود کنید.
حتما با مرورگر گوگل کروم آشنایی دارید حالا گوگل نسخه اندرویدی و iOS این مرورگر را برای گوشی‎های هوشمند عرضه کرده است. از ویژگی های این مرورگر می توان به جستجوی سریع، لود سریع صفحات، ساده بودن و از همه مهم تر امن بودن اشاره کرد.

 

برای مشاهده کامل این مطلب + دانلود برنامه  به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 1,046
  • بازدید سال : 56,572
  • بازدید کلی : 877,053