loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 108 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

Bestie by Camera360 یک برنامه عالی برای دوستداران تصاویر سلفی می باشد که می توانند توسط این برنامه تصاویر خود را گرفته و پس از ویرایش کامل به اشتراک بگذارند. برنامه دارای رتبه ۱۰ بهترین اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ می باشد که می تواند جز بهترین برنامه های سلفی تلقی شود. شما می توانید تا توسط این برنامه از بهترین افکت های سلفی بهره مند شوید و براحتی با ارسال تصاویر خود به دوستان آنها را نیز در عکس های خود شریک گردانید. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Bestie by Camera360 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار فتوگرافی سلفی Bestie by Camera360 2.3.0 برای اندروید

 

Admin بازدید : 105 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

GO SMS Pro یکی از زیباترین برنامه های حاضر به منظور زیباسازی محیط ارسال اس ام اس می باشد که با انتشار نسخه ۶ خود طرفداران خود را بسیار خوشحال کرد. شما در این برنامه می توانید تا اس ام اس های خود را به صورت کاملا سفارشی سازی شده و با قابلیت های بیشتر ارسال کنید و از دیگر بخش های برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه درارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد که از نام تجاری این برند استفاده می کنند. شما می توانید تا تجربه بسیار متفاوتی را از رسال اس ام اس ها داشته باشید و توسط یک برنامه عالی پیام های خود را ارسال نمایید. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Go SMS Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ارسال ویژه اس ام اس GO SMS Pro 6.42 برای اندروید

Admin بازدید : 67 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

توئیتر برنامه رسمی شبکه اجتماعی توئیتر می باشد که امکانات مختلفی را برای کاربرانش فراهم کرده استو شما توسط ین برنامه می توانید فایل ها و توئیت های خود را به طور مستقیم از این اپ ارسال کنید و همچنین نظرات و بازخوردهای مطالب خود را نیز به طور سریع و آسان مشاهده نمایید. توسط این برنامه دیگر می توانید توسط گوشی اندروید خود اکانت خود را کنترل کرده و بازدید سریع و آسانی را از دیگر توئیت ها و اکانتها داشته باشید. این برنامه قابلیت ناتیفیکیشن را نیز در گوشی شما دارا می باشد و شما خواهید توانست به طور مستقیم روی گوشی خود این پیام ها و درخواست ها را مشاهده نمایید. این برنامه روی اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد.

 

Twitter Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه نرم افزار توئیتر Twitter 5.91.0 برای اندروید

Admin بازدید : 94 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

Catlendar And Diary یک برنامه زیبا کاربردی به همراه امکان خاطره نویسی روی صفحه های زیبای رنگی می باشد. این برنامه به عنوان یک تقویم عمل کرده و شما می توانید تا با زمابندی کردن خاطرات خود یادآوری های مختلفی را برای آنها تنظیم نمایید و براحتی از بسته ها و دسته بندی های برنامه نیز استفاده نمایید. طرح های زیبا و گرافیکی را این برنامه برای کاربران در اختیار می گذارد که می توانند در نوشتن خاطره های زیبا در طرح های مختلف استفاده نمایند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Catlendar And Diary Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار تقویم و دفتر خاطرات Catlendar And Diary 2.1 برای اندروید

 

Admin بازدید : 671 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فایل های آفیس برای اندروید
نرم افزار آفیس اندروید

 

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Admin بازدید : 283 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

iphone-locker-(iphone-lock-screen)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار iphone lock screen صفحه قفل سیستم عامل آی او اس را برای شما به نمایش می گذارد . اگر دوست دارید از لاک اسکرین آیفون استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید . انیمیشن های به کار رفته در این لاک اسکرین فوق العاده حرفه ای طراحی شده و آن را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین صفحه قفل ها تبدیل نموده است . لازم به ذکر است که رابط کاربری این صفحه قفل فوق العاده زیبا و شیک می باشد . 

ویژگی های اصلی:

به کار رفتن انیمیشن های شیک

رابط کاربری زیبا و شیک

قرار دادن قفل

Admin بازدید : 324 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

"دفتر نقاشی من" یک نرم افزار فارسی ویژه علاقه مندان به نقاشی است، که می توانید در هر لحظه با تلفن همراه آثار دلخواه خود را خلق کنید. شاید این سوال برایتان پیش آید که برنامه با نرم افزارهای مشابه خارجی چه فرقی دارد، نرم افزار معرفی شده دارای رابط و محیط کاربری فارسی است، که این ویژگی به کاربر کمک می کند، به آسانی از ابزارهای برنامه بهره ببرد. در ضمن این نرم افزار به دلیل دارا بودن محیط فارسی می تواند کار کودکان را برای نقاشی کشیدن و استفاده از ابزارها آسان کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و فارسی، ابزارهای بیشتر نسبت به نسخه های خارجی، امکان ذخیره نقاشی ها در مکان دلخواه و ... اشاره کرد.


 
Admin بازدید : 681 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla است که مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و البته سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا همانند Internet Explorer ,Opera, سافاری و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می‌دانند.



Admin بازدید : 250 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری حرفه‌ای برای دانلود فایل‌ها از اینترنت از طریق تلفن همراه اندرویدی می‌باشد، این نرم افزار خیلی سریع محبوبیت فراوانی در بین کاربران یافت و توانست در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه یا Resume فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید. این برنامه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می‌کند و منوها و گزینه‌های به زبان فارسی است.

دانلود رایگان نرم افزار Loader Droid PRO download Manager با لینک مستقیم برای اندروید

Admin بازدید : 242 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://up.niceandroid.ir/up/niceandroid/2/447.jpg


 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

تاریخ ارائه بازی :  2014/03/18

شرح بازیLost Island

بازی جزیره از دست رفته برای اندروید.پس از سفری نامعلوم شما به همراه یک قایق شکسته به ساحل جزیره ای ناشناخته رسیده اید و درحالی که بسیار ناراحت از شکستن قایق و از دست دادن تمام دوستان خود هستید مردم این جزیره به شما حمله میکنند گویی که آنان از تمدن انسان های اولیه هستند و اینک تنها شما در جزیره هستید تمام سعی خود را مبنی بر محافظت از جان خود انجام دهید و مراحل بازی را یکی یکی پشت سر بگذارید.شما می توانید این بازی را به صورت کاملا" رایگان دانلود کنید.

 

★ ویژگی های بازی :

◆  مبارزه با تمدن انسان های گذشته

◆  مبارزه در مکان های مختلف

Admin بازدید : 388 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر دانشجو و یا یک مهندس رشته ی الکترونیک هستید، فناوری پیشنهاد می کند نرم افزارهای معرفی شده را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا برنامه ها به شما در انجام محاسبات دشوار الکترونیکی کمک کنند. این نرم افزارها مجموعه از ابزارهای کاربردی و محاسبه گرهای رشته الکترونیک را در اختیار شما قرار می دهند و از ابزارهای موجود می توان به مواردی چون: مبدل فرکانس، مبدل موج آنالوگ به دیجیتال، مبدل دسیبل، نمایش جدول تقسیم بندی موج های رادیویی، ماشین حساب قانون اهم، ابزارهای طراحی سلف و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که نرم افزارهای هر سیستم عامل مجزا بوده و هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند که نام نسخه ios با عنوان Electronic Toolbox Pro و نسخه اندروید با نام ElectroDroid Pro عرضه شده است


 
Admin بازدید : 327 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آسیب‌پذیری بسیار مهمی در تاریخ 19 فروردین 1393 (8 آوریل 2014) منتشر شده، که درجه تهدیدهای اینترنتی را در وضعیت قرمز قرار داده است و به "خونریزی قلبی" شهرت یافت. با توجه به خطری که این مساله برای امنیت کاربران گوشی‌های همراه به خصوص اندروید به وجود آورده است دریچه تصمیم به معرفی یک برنامه کاربردی برای مقابله با این مشکل امنیتی کرده است. این نرم افزار Heartbleed Detector نام دارد و از گوشی هوشمند شما در برابر هکرها و سارقین اطلاعات که قصد حمله از OpenSSL را دارند مراقبت کامل می‌کند.


به جد توصیه می‌کنیم این نرم افزار را نصب کرده تا در مقابل هکرها در امان باشید، چرا که  نسخه‌های قدیمی اندروید و خصوصا نرم افزارهای اندرویدی در معرض این خطرات قرار دارند؛

Admin بازدید : 322 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در حال حاضر نرم افزار فتوشاپ بهترین برنامه موجود برای ویرایش تصاویر به صورت حرفه ای در تمامی سیستم عامل ها است که تمامی نسخه های این نرم افزار امکاناتی کاربردی و فراتر از انتظار را در اختیار کاربر قرار می دهند و نسخه اندروید برنامه هم نیز از این امر جدا نیست و می توانید با نصب نرم افزار معرفی شده در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اقدام به ویرایش و شخصی سازی حرفه ای تصاویر کنید. با استفاده از این نرم افزار Adobe Photoshop Express قادر خواهید بود کارهایی چون: تنظیم رنگ تصاویر، تغییر چشم انداز، قرار دادن فیلترهای متنوع، تغییر کیفیت و ... را انجام دهید. فتوشاپ اکسپرس توسط ادوبی تهیه شده است و توسط ادوبی به صورت کامل پشتیبانی می شود. تصاویر خود را ویرایش و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا متوجه ویژگی های خارق العاده این نرم افزار شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، امکان تهیه عکس های پارانوما، رفع خوکار ایرادات و ... اشاره کرد.


 
Admin بازدید : 307 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The-Cleaner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا اخیراً دستگاه اندرویدی شما کند شده است؟ آیا حافظه آن پر شده است؟ برنامه The Cleaner – Speed up & Clean را دانلود کنید و به طور مجانی سرعت گوشی خود را افزایش دهید و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. ابن برنامه می‌تواند فایل‌های زائد را شناسایی و حذف کند، رم دستگاه را پاکسازی کند و در نتیجه سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. همه این‌ها تنها چند ثانیه زمان می‌برد و پس از آن بازی‌های مورد علاقه‌تان را با سرعت بیشتری می‌توانید اجرا کنید. این برنامه دارای تم‌های مختلف است و می‌توانید برای فعالیت آن زمانبندی تعریف کنید.

 

 

Admin بازدید : 369 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی و محبوب که نرم افزارهایی همچون word ,PowerPoint ,Excel و... را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی و IOS این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر به مشاهده و ویرایش فایل‌هایی همچون word ,PowerPoint ,Excel هستید و حتی می‌توانید آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کرده و مشاهده کنید.

Admin بازدید : 280 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Zipper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Zipper برنامه ای برای فشرده کردن و باز کردن فایل‌های فشرده شده در اندروید است، البته این تنها قابلیت این برنامه نیست، بلکه با استفاده از این برنامه می‌توانید به مدیریت فایل‌های خود نیز بپردازید.

ویژگی‌ها:

انتخاب چند فایل

کپی و جابجا کردن فایل و پوشه

باز کردن، تغییر نام و حذف فایل و پوشه

فشرده کردن و از حالت فشرده خارج کردن

قابلیت استفاده از کارت حافظه اس دی

پشتیبان گیری

 پشتیبانی از فرمت‌های alz, egg, tar, tar.gz, tar.bz2, gz, bz2, rar, jar, lzh ,z01, z02

مشاهده تصاویر با پشتیبانی از Gif

مشاهده متن

مشاهده فلش (swf)

سرور و کلاینت ftp

 

Admin بازدید : 291 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

wavepad

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

WavePad Master’s Edition این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آهنگ های خود را ویرایش نمایید . فایل های صوتی را ویرایش کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها را ضبط کرده و سپس آن ها را مطابق با سلیقه خود برش دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برش ، کپی و چسباندن تکه های آهنگ به یکدیگر اشاره داشت . برای اجرا تنها کافی است یک فایل صوتی را انتخاب نموده و سپس کار را شروع کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پشتیبانی از AAC، OGG، FLAC

رفع برخی اشکالات جزئی

مرور بهتر فایل ها

Admin بازدید : 277 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اکثر ما از دیکشنری فقط برای ترجمه متون انگلیسی یا زبان های دیگر استفاده می کنیم، اما تمامی رشته ها برای خود دارای دیشکنری تخصصی و علمی هستند. در این گزارش قصد معرفی دیشکنری رشته ی معماری را که به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده است را داریم. در این دیکشنری کامل 14500 لغت تخصصی رشته ی معماری با ترجمه قرار داده شده است و می توانید به آسانی با معانی انگلیسی و فارسی کلمات آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو کلمات به صورت انگلیسی و فارسی، قابلیت تلفظ صوتی کلمات، امکان جستجو کلمات در موتور جستجوی گوگل و ... اشاره کرد. اگر یک مهندس یا دانشجوی رشته ی معماری هستید، سایت فناوری پیشنهاد می کند این نرم افزار Architecture Dictionary را از دست ندهید.


 
Admin بازدید : 231 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

CalenMob

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم نرم افزار CalenMob Pro را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این تقویم یک تقویم کاملا متفاوت بوده که به شما این امکان را می دهد تا به صورت کامل برای روزهای آینده خود برنامه ریزی داشته باشید . تنها کافی است تقویم را باز نموده و سپس وقایع مهم را در روز مشخص شده وارد نمایید . از این پس برای روزهای خود برنامه ریزی کنید و بر روی وقت خود مدیریت داشته باشید .

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی عملکرد برنامه

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

Admin بازدید : 205 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Call-PopOut

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Call PopOut یک برنامه کاربردی با قابلیت چند وظیفه‌ای است که با استفاه از آن می‌‌توانید هنگام کار با برنامه‌های مختلف تماس‌های ورودی را کنترل کنید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم که هنگام بازی یا وبگردی و یا کار با برنامه‌های دیگر، تماس‌های ورودی مزاحم ما شده‌اند، این ویژگی اندروید باعث ایجاد وقفه در کار ما می‌شود. این برنامه این مشکل را حل کرده است. نحوه کار آن به این صورت است که در هنگام کار با یک برنامه، در صورتی که کسی با شما تماس برقرار کند، یک تصویر کوچک بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید تماس راپاسخ دهید، رد کنید، صدای آن را قطع کنید و یا بلندگو را فعال کنید.

Admin بازدید : 258 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Extreme-Call-Blocker-(Stealth)

پیش نیاز: متفاوت با نوع دستگاه

Extreme Call Blocker (Stealth) یک برنامه مسدود کردن تماس برای اندروید است که دارای ویژگی‌های بسیاری می‌باشد.

ویژگی‌ها:

قابلیت رمزگذاری بر روی برنامه

قابلیت مخفی کردن آیکون برنامه از لیست برنامه ها تا کسی متوجه نصب بودن این برنامه نشود

امکان پشتیبان‌گیری بر روی کارت حافظه اس دی  و یا فضای ابری دراپ باکس

امکان حذف تمامی تماس‌های مسدود شده از لیست گزارش تماس

۴ نوع مختلف مسدود سازی تماس

۶ روش مخاتف مسدود سازی اس ا م اس

قابلیت مسدود کردن ام ام اس

دارای ویژگی صندوق اس ام اس خصوصی

Admin بازدید : 251 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Instant-Polaroid-Instant-Cam

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Instant: Polaroid Instant Cam یک نرم افزار دوربین بامزه و جذاب است که به شما کمک می کند همانند دوربین های عکاسی قدیم با چاپ فوری ، اقدام به ثبت خاطرات خود نمایید . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود عکس های خود به آثار جادویی تبدیل نمایید . پس از ویرایش تصاویر می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و از دیدن تصاویر به صورت گروهی لذت ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود ثبات برنامه

Admin بازدید : 226 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Now-SMS

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

با استفاده از برنامه Now SMS حالا می‌توانید با ظاهری حدید اس ام اس بزنید! این برنامه به شما امکان می‌دهد در محیطی با گرافیک به سبک گوگل پلاس و گوگل نو بهارسال و دریافت اس ام اس و ام ام اس بپردازید. می‌توانید از ویژگی پیام خوانده نشده استفاده کنید تا با مشخص کردن پیام های مورد نظر‌، آنها را در زمانی دیگر بخوانید. با استفاده از این برنامه هیچوقت فراموش نخواهید کرد که به پیامی پاسخ دهید و با فعال کردن یادآور، اس ام اس و ام ام اس‌های شما دیگر گم نخواهند شد.

Admin بازدید : 219 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SignalCheck-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار SignalCheck Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی قدرت سیگنال واقعی وای فای خود را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب کرده و سپس آن را اجرا نمایید . اطلاعات مربوط به وای فای خود را مشاهده کرده و از قدرت برد آن مطلع شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود ویدجت مخصوص این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و قدرت سیگنال را در هر لحظه ببینید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه Xposed JB

وجود گزینه های سفارشی

رفع برخی اشکالات جزئی

Admin بازدید : 247 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AcDisplay

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

AcDisplay یک راه جدید برای دسترسی به اطلاعیه های گوشی اندرویدی شما می باشد ! از این پس تمامی رویدادها و اطلاعیه ها را یک جا بررسی کنید . از قابلیت اصلی این برنامه که آن را از رقبای خود مجزا می کند می توان به رابط کاربری شیک آن اشاره داشت . به عنوان مثال هنگامی که پیامکی برای شما ارسال شد ، در صورت نخواندن آن پیامک صفحه نمایش به صورت سفارشی خاموش خواهد شد

تغییرات نسخه اخیر:

گزینه ای برای فعال کردن اعلان ها

اضافه شدن ترجمه های بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

Admin بازدید : 343 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Galactic-Wallpaper-live

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Galactic Core Live Wallpaper یک والپیپر زنده شگفت‌انگیز با منظره یک کهکشان مارپیچی چرخنده است که با داشتن لایه‌های مختلف زیبایی خاصی به پس زمینه دستگاه اندرویدی شما می‌بخشد. این والپیپر زنده با استفاده از اپن جی ال اجرا شده است و به طور کامل از حالت‌های افقی و عمودی پشتیبانی می‌کند و با انواع گوشی و تبلت سازگار است. این نسخه کامل است و تنظیمات بسیاری را دارد که شامل تم جایگزین، تغییر ته رنگ، سرعت و جهت چرخش، درجه حساسیت نسبت به لمس، حرکت دوربین، باز کردن قفل نرخ فریم و چیزهای دیگر می‌شود.

 

 

Admin بازدید : 211 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Call-Recorder-ACR

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Call Recorder – ACR یک برنامه ضبط صدای مجانی است. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا برای اندروید است و دارای ویژگی‌های بسیاری می‌باشد.

ویژگی‌ها:

قابلیت جست و جو

گروه بندی بر اساس تاریخ

حذف خودکار صداهای ضبط شده قدیمی

مشخص کردن صداهای ضبط شدۀ مهم تا از حذف آنها جلوگیری شود

انتخاب چندتایی

ضبط خودکار و یا دستی

نمایش نام و عکس مخاطب

انواع فرمت صوتی برای ضبط

امکان ضبط با تأخیر

Admin بازدید : 384 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 03 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک سومین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک سوم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack

Admin بازدید : 369 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Walk-Band

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

Walk Band Premium یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های آلات موسیقی برای سیستم عامل اندروید می باشد . با داشتن این برنامه در اسمارت فون اندرویدی خود قادر خواهید بود به راحتی پیانو ، ارگ ، گیتار و ویالون بزنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا شاهکار خود را ضبط کنید و سپس آن را با دوستان به اشتراک بگذارید . و در نهایت لازم به ذکر است که صفحه کلید های موجود در این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده اند .

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری فوق العاده شیک و زیبا

پشتیبانی از صفحه کلید فول

وجود کیبورهای زیبا

ذخیره کردن صداها

Admin بازدید : 187 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

geonet

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

GeoNET GPS Navigator نسل جدید هدایتگر جی پی اس برای گوشی های اندرویدی بوده که این امکان را به شما می دهد از  نقشه های فروشندگان استفاده کنید . OSM پروژه ای است که اطلاعات جغرافیایی را برای جهان پخش می نماید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به عملکرد مناسب برنامه با دستگاه های ضعیف ، ارائه نقشه ها با کیفیت بسیار بالا و اعلام هشدار حوادث جاده اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به آسانی فاصله مسیرها را محاسبه می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

Admin بازدید : 256 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Moonshine

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دیگر نیاز نیست برای تغییر ظاهر دستگاه خود تا نسخه بعدی اندروید صبر کنید، با استفاده از Moonshine ظاهر دستگاه خود را جدید کنید. این تم از طرح جدید گوگل الهام گرفته شده است. با استفاده از تصاویر درز پیدا کرده از آیکون‌های جدید گوگل، یک مجموعه آیکون کامل برای اندروید آماده شده است.

ویژگی‌ها:

۶۰ آیکون در رزولوشن ۱۹۶×۱۹۶

۶ تصویر پس زمینه طراحی شده

پشتیبانی از لانچرهای Nova, Apex, ADW, Smart, Unicon و Action

به روز رسانی هر دو هفته یکبار

امکان تغییر آیکون‌‌ها

Admin بازدید : 243 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

FlatOX

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

با استفاده از FlatOX  مجموعه ای از ساعت های با کیفیت و شیک آنالوگ را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این مجموعه شامل ۸ ساعت مختلف همراه با ویدجت مخصوص  ۲×۲  ارائه شده است . همچنین لازم به ذکر است که این ساعت ها دارای رنگ بندی بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید و در صفحه نمایش گوشی قرار دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن رنگ های بیشتر

رفع مشکل مجموعه

Admin بازدید : 238 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

go-sms-pro

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

GO SMS Pro(Messages & Contact) با داشتن بیش از ۶۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا برنامه پیام رسانی شماره یک اندروید است . این برنامه جایگزین برنامه داخلی اس ام اس اندروید می‌شود و دارای بیش از ۲۰۰ تم زیبا و  بیش از ۸۰۰ شکلک می‌باشد. با استفاده از آن می‌توانید به ارسال رایگان اس‌ام‌اس و ام‌ام‌اس بپردازید، پیام‌ها را به صورت خودکار پاسخ دهید، و بخشی را برای پیام‌های شخصی داشته باشید. این برنامه بسیار سریع و امن است و دارای ویژگی‌های بسیاری می‌باشد.

Admin بازدید : 261 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Blue-Infinitum-Theme---Light 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر از ظاهر تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که حتما از تم Blue Infinitum Theme – Light استفاده نمایید . این پوسته مخصوص رام های CM10 و AOKP می باشد . پس از نصب کافی است یک بار دیوایس اندرویدی خود را مجددا راه اندازی نموده و سپس از تم استفاده کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که این پوسته تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دکمه های مجازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

Admin بازدید : 304 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Camera ZOOM FX

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Camera ZOOM FX یکی از بهترین دوربین های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود با کیفیت بسیار بالا از محیط عکسبرداری کنید . عکس بگیرید و سپس افکت های متعددی را بر روی عکس ها قرار دهید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان تهیه عکس های با کیفیت ، زوم دیجیتالی ، سفارشی سازی تصاویر ، قرار دادن افکت های متعدد و اشتراک گذاری تصاویر اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی اندروید ۴٫۴

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

ارائه با آیکان جدید

Admin بازدید : 253 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

همیشه صحبت کردن راحت تر از نوشتن و انجام دادن یک کار است، از این به بعد می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را بدون لمس یا زدن دکمه مدیریت کنید. تعجب نکنید این برنامه AIVC به شما کمک می کند تا دستورات خود را به صورت صوتی به گوشی ارائه دهید و پس از دادن دستور صوتی گوشی به بلافاصله کار و فعالیت مورد نظر شما را انجام می دهد. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید با دستورات صوتی بخش های پیامک، مخاطبین، وضعیت آب و هوا، تقویم، مرورگر و مدیریت آدرس ها، ماشین حساب، جستجو در گوشی و ... را مدیریت کنید. برای مثال می توانید به نرم افزار دستور دهید که ایران را بر روی نقشه نشان دهد یا من چند تا آهنگ در گوشی دارم؟ تا بلافاصله برنامه پاسخ شما را دهد.


Admin بازدید : 769 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

instawatermark

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

instawatermark بهترین روش برای محافظت از عکس‌های شما در برار سرقت است. این برنامه تنها برنامه واترمارک پیشرفته در فروشگاه گوگل است که با الگوهای واترمارک مناسب، بدون تأثیر بر عکس و یا اثر هنری شما از آنها به طور کامل محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها:

امکان استفاده همزمان بر روی چند تصویر متفاوت

۴ الگوی مختلف واترمارک

۲ سبک مختلف برای واترمارک ساده

استفاده از تصویر برای واترمارک

امکان درج کد کیو آر برای واترمارک

بدون تبلیغات

به اشتراک گذاری آسان

Admin بازدید : 437 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

برخی از برندهای گوشی های همراه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند، شما می توانید با نصب نرم افزار MoreLocale 2 به آسانی زبان نوشتاری تلفن همراه خود را تغییر دهید. برای انجام این کار کافی است، وارد محیط نرم افزار شوید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کتید تا زبان تلفن همراه به خواسته ی شما تغییر کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: سازگاری با اکثر نسخه های اندروید، وجود تمامی زبان های دنیا، عدم نیاز به روت تلفن همراه و ... اشاره کرد.


 
Admin بازدید : 287 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

American-English-Listening

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

برنامه American English Listening Pro برای آموزش مکالمه انگلیسی طراحی شده است. متن‌های این برنامه‌ شامل کلمات و عباراتی است که برای کسانی که انگلیسی امریکایی را مطالعه می‌کنند سخت است. بدون در نظر گرفتن معانی آن کلمات و عبارات،  شما تاریخ منبع آنها را یاد خواهید گرفت. تمامی متن‌ها توسط افراد حرفه‌ای به صوت تبدیل شده‌اند. از ویژگی‌های این برنامه نمایش همزمان متن همراه با صدای گوینده است و برای هر متن تست هایی هم درنظر گرفته شده است.

 

 توجه : این نرم افزار از متون مختلفی که همراه با فایل صوتی ارایه شده اند تشکیل گردیده است و برای گوش فرا دادن به صوت هر یک از متن ها می بایست پس از نصب ، از داخل برنامه با کلیک بر روی هر یک از آنها دانلود فایل صوتی را انجام دهید .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,015
  • بازدید ماه : 1,015
  • بازدید سال : 56,541
  • بازدید کلی : 877,022