loading...
فناوری دانلود بازی برنامه موبایل کامپیوتر لپ تاپ تبلت اندروید IOS
این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی می باشد

ایجاد درآمد از فروش شارژ و بسته اینترنتی کاملا رایگان

سیستم همکاری در فروش شارژ بسته اینترنت پرداخت قبوض


شارژ و بسته از ما فروش از شما


  • سیستم نوین کسب درامد از فروش کارت شارژ بسته اینترنت فروش بلیت قطار هواپیما و اتوبوس
  • بدون نیاز به یک ریال سرمایه گذاری
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
  • دارای نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • دانلود اپلیکشین فقط از مارکت های معتبر
  • تخصیص 40 + 30 درصد سود برای خرید از سامانه
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته
  • درخواست سود به دو صورت کارت شارژ (بصورت آنی) و پرداخت نقدی
  • امکان دریافت سود با رسیدن به مبلغ 10000 تومان 
شما هم فرصت داشتن یک درآمد پایدار را به صورت رایگان دارید هم اکنون ثبت نام کنید.
شناسه هنگام ثبت نام: takh7          ایجاد حساب کاربری


دانلود اپلیکیشن اندروید

ios direct android direct android direct

دانلود اپلیکیشن ios

ios directios directios direct
Admin بازدید : 158 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

Sniper Elite III Ultimate Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Elite III Ultimate Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.65 |

تاریخ انتشار دیتا: 2015/03/29
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.65
ایدی بازی : BLES02145
حجم فایل: 5.84 GB
ریلیز: ABSTRAKT

معرفی بازی :

داستان بازی Sniper Elite III در مورد جنگ جهانی دوم می باشد که در بازه زمانی بین سال های ۱۹۴۰ الی ۱۹۴۵ میلادی اتفاق می افتد، جایی که نیرو های متعدد هیتلر در شمال صحرای آفریقا که یکی از بزرگترین صحرا های دنیاست استقرار یافته اند تا بتوانند به خوبی از این راه به قاره ی سبز دسترسی پیدا کنند، البته هدف اصلی نازی ها خاور میانه است زیرا که خاورمیانه بیشترین ذخایر نفت و گاز را در خود جای داده است. Karl Fairburne شخصیت اصلی Sniper Elite V2 همچنان شخصیت قابل بازی در داستان Sniper Elite 3 است، بازی sandbox است برعکس نسخه قبلی که راه ها محدود بودند، این عنوان همچنان یک شوتر مخفی کاری است، اما نکته ی قابل بحث اینجاست که مخفی کاری در این نسخه بسیار جدی گرفته شده است و سطح مخفی کاری بازی به مراتب خیلی وسیع تر از نسخه های قبل می باشد. همچنین لوکیشن های بازی کاملا متناسب با صحرای بزرگ آفریقا طراحی شده است و شما را کاملا در آن جو و اتمسفر محو خواهد کرد. نسخه Ultimate Edition این بازی که به تازگی منتشر شده است شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Admin بازدید : 336 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

The Amazing Spider-man 2 PS3-DUPLEX

 

The Amazing Spider man 2 ps3 cover small دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PS3

Admin بازدید : 1318 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Call of Duty 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Duty 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۶/۱۱/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00016
حجم فایل: ۶٫۱۰ GB

اطلاعات بازی :

جنگ جهانی همیشه مورد توجه بوده است و هر روز نکات جدیدی درباره آن مشاهده می شود و دلاوری های جدیدی را از آن می شنویم . در این راستا شرکت های بازی سازی هم دست به ساخت بازی هایی با موضوع جنگ جهانی زده اند و موفق ترین این بازی ها را می توان سری Call Of Duty یا ندای وظیفه دانست. بازی Call Of Duty 3 که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد هم همانند نسخه های اول و دوم در رابطه با جنگ جهانی است ولی با این تفاسیر که در این نسخه تغییرات خوب و بسزایی به چشم میخورد که نشان میدهد کمپانی سازنده حواسش به نقد و نظرات نسخه های پیشین بوده و تلاش کرده است هر نسخه را بهتر از نسخه قبلی بسازد و در این امر بسیار موفق بوده است. Call of Duty 3 یکی از برترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود که با تغییرات و جهشی که از نظر گرافیک داشت به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 317 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Dragon Age II | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۳/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30645
حجم فایل: ۶٫۱۳ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی Dragon Age II در مورد فردی به نام هاوک (Hawke) است که پس از حمله Darkspawnها به شهر و خانه آن ها، همه مردم را می کشند و شهر را به خاک و خون می کشند. چیزی از شهر لوترینگ (Lothering) باقی نمانده و حال هاوک همراه خواهر و مادر خود از خانه فرار می کنند. در میان راه، آن ها با خطرناک ترین نیروهای Darkspawn روبرو می شوند و سرانجام جان سالم به در می برند. Darkspawn به شهرهای زیادی حمله و همه جا را نابود کرده است. معدود شهرهایی توانسته اند از آتش این نیروی شر دور بمانند. یکی از این شهرها کرکوال (Kirkwall) است. خانواده هاوک که قبلا در کرکوال زندگی می کردند، برای پناه به آنجا می روند، ولی مشاهده می کنند که از مکان های مختلف، تعداد زیادی مردم به این شهر پناه آورده اند و به همین خاطر دولت که دیگر جایی برای مردم ندارد، دروازه های شهر را روی آن ها می بندد. حال هاوک و خانواده اش باید راهی برای ورود به شهر پیدا کنند که به قیمت خوبی برای آن ها تمام نمی شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 402 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Metal Gear Rising Revengeance | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۱۹٫۶۷ GB

بازی Metal Gear Rising Revengeance توسط plantinum game ساخته وناشر بازی شرکت محبوب konami است. داستان بازی ۴ سال پس از بازی متال گیر سالید ۴ اتفاق می افتد زمانی که سیستم های کنترلی که رفتار های ساکنان کره زمین را در زیرنظر داشتند از بین رفته اند فناوری (syborg) به دست مجموعه های مختلفی افتاده وحالاشرکت های نظامی از فناوری سایبرگ برای تجهیز نیرو هایشان استفاده میکنند و با وجود این سلاح ها امنیت جهان به هم ریخته است ودر گوشه و کنارجهان درگیری هایی شکل میگیرد و رایدن هم که حالا یکی از نینجا های سایبرگی است در بیشتر عملیات های ضد تروریستی حضور دارد. در رایزینگ بدن سایبرگی رایدن بسیار پیشرفته تر وبهتر از قبل شده است یکی از مکانیک های خوب ومحبوب رایزینگ (blod mode)است که بهترین مکانیک گیم پلی بازی است در این حالت زمان اهسته میشود و بازیکننده مسیر برش شمشیر رامشخص میکند. مکانیک دیگر رایزینگ (zon-datsu) است زمانی که دشمن در حال مردن است و جان ان در حال تمام شدن است اگر  بازی را در حالت(blod mode) قرار دهیم قسمتی از بدن دشمن با مربع قرمز رنگ نشان داده میشودکه اگرمسیر برش شمشیر را از این مربع عبور دهیم رایدن میتواند بدن دشمن را ۲ نیم کند ویک فیتالتی درست حسابی به او بزند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 811 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

PlayStation All-Stars Battle Royale | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی PlayStation All-Stars Battle Royale برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۱/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.30, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BCES01435
حجم فایل: ۴٫۷۵ GB

گاه تاریخچه صنعت بازی عناوینی را یادآور می شود که در زمان عرضه گامی رو به جلو در راستای تکامل ژانر خود برداشتند. Super Smash Bros بازی ای بود که نه تنها در زمان خود یکی از بزرگترین گردهمایی های قهرمانان بازی های گوناگون شرکت Nintendo را ترتیب داد، بلکه سنت نوینی را پایه گذاری کرد که بر اساس آن ۴ مبارز به صورت همزمان در یک محیط بسته به رقابت می پرداختند، مبارزات یک به یک که در طول سالیان متمادی نماد ژانر مبارزه ای (Fighting) به شمار می رفتند، با عرضه SSB به طور کلی متحول شدند و این بازی الگو و مبنای بسیاری از بازی های دیگر شد. در سال ۲۰۱۲، Sony در اقدامی جالب، عنوانی را برای کنسول خانگی خود منتشر کرد که با سرلوحه قرار دادن این اصل، قهرمانان بازی های گوناگون این شرکت را به مصاف یکدیگر می فرستد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 391 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

Prototype 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۷/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLES01532
حجم فایل: ۱۱٫۹ GB

نقد و بررسی بازی :

فردی زخم خورده از روزگار، فردی که نزدیک ترین عزیزانش در مقبال چشمانش زجر کشان از دنیا رفتند،فردی که اصالتش را بر دنیایی دیگر بجا گذاشته، حال بر وی جز انتقام راه دیگری باقی نمانده. Prototype عنوان محبوبیست که سال ۲۰۰۹ روانه بازار های جهانی شد و توانست طرفدارانی را برای خود دست و پا کند اما با وجود موفقیت هایی که این بازی برای خود کسب کرد، مشکلات ریز و درشتی را هم به خود می دید، بعد از گذشت ۳ سال نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد. عنوانی که با تغییراتی هرچند ریز و درشت سعی بر عیب پوشی نسخه پیشین خود داشت. شخصیت اصلی Prototype 2 جیمز هلر نام دارد. او که به دنبال ماموریتی به کشور عراق سفر کرده بود، پس از سال ها غیبت به نیویورک بازمی گردد و خانواده ی خود را یکی از قربانیان ویروس خطرناک نور تاریک میابد. بعد از ابتلای جیمز به این ویروس و دستیابی به قدرت های مافوق بشری، او تصمیم می گیرد که با گسترش این ویروس مبارزه کند و انتقام خود و خانواده ی از دست رفته اش را از عامل انتشار این ویروس به نام الکس مرسر بگیرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 341 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۰۳/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30034
حجم فایل: ۸٫۷۶ GB

اطلاعات بازی :

بازی دقیقاً پس از اتفاقات نسخه قبل شروع میشود ولی چندان نیازی به این نیست که شما نسخه قبل را تمام کرده باشید. بازی در مکزیک اتفاق می افتد و از این قرار است که قاچاقچیان و شبه نظامیان یاغی در مرز مکزیک مشغول داد و ستد سلاح هسته ای هستند. شما هم به عنوان یک نظامی آمریکایی و عضوی از گروه جنگجویان پیش رفته برای جلوگیری از این کار وارد عمل میشوید. بازی شما را در موقعیتهای حساسی قرار میدهد که در ابتدا و در نگاه اول غیر قابل عبور مینمایند. داشتن نقش فرمانده گروه و دستور دادن به افراد و هماهنگ کردن آنها جالب است. هوش مصنوعی افراد شما و همینطور دشمن بسیار بالاست. نکته ای که در رابطه با افرادی که تحت فرمان شما قراردارند وجود دارد این است که آنها بسیار در پیشرفت شما موثر هستند ولی متاسفانه به دلیل واقعی بودن قوانین در بازی اگر اندکی بی احتیاطی کنید به سادگی آنها را با برخورد یک یا چند گلوله از دست میدهید. بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و سلاحها و حرکات اشخاص به خوبی طراحی شده است. صداگذاری افراد طبیعی جلوه میکند و از صداهای مناسبی استفاده شده است. افکتهای صوتی نیز دز حد انتظار میباشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 465 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Ratchet and Clank All 4 One | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BCES01141
حجم فایل: ۱۶٫۲ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی All 4 One در حدود ۲ سال پس از ماجرا های A Crack in Time و با یکی دیگر از خرابکاری های دکتر نفاریوس (Dr.Nefarious) آغاز می شود. دکتر نفاریوس که کماکان در پی کشیدن نقشه ای درست و حسابی برای از بین بردن Ratchet و  Clank است یک میهمانی بزرگ و سرکاری به مناسبت تقدیر از دلاوری های کاپیتان کوارک (Captain Qwark) و اهدای جایزه به او به همراه رچت و کلنک در شهر لیومینوپولیس (Luminopolis) ترتیب داده است. یک میهمانی باشکوه با حضور افتخاری میهمان ویژه دکتر نفاریوس. اما میهمان ویژه نفاریوس کسی نیست جز Light-Eating Z’Grute اختراع جدید دکتر دیوانه ما که علاقه بسیار زیادی به خوردن رچت و کلنک از همه جا بی خبر دارد اما نقشه جدید نفاریوس یک مشکل کوچک داشته و آن این است که از نظر Light-Eating Z’Grute خود نفاریوس نیز به خوشمزگی رچت و کلنک است. در نتیجه باز هم کنترل نقشه های شیطانی نفاریوس از دستش در رفته و همه چیز بر هم می ریزد و تنها راه جمع و جور کردن خرابکاری فجیع او همکاری ۴ نفره رچت، کلنک، نفاریوس و کوآرک برای شکست Light-Eating Z’Grute قبل از نابودی کل کهکشان است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 263 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Short Peace Ranko Tsukigimes Longest Day | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Short Peace Ranko Tsukigimes Longest Day برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.55
ایدی بازی : BLES02007
حجم فایل: ۱۹٫۱ GB
ریلیز: ACCiDENT

اطلاعات بازی :

Short Peace Tsukigime Ranko No Ichiban Nagai Hi یک نام طولانی برای یک بازی ویدیویی از انیمه Short Peace است. این بازی قبلا در کشور ژاپن منتشر شده بود که حال به تازگی نسخه تماما انگلیسی این بازی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شده است. کارگردان بازی Tokyo Jungle یعنی Yohei Kataoka، و موسیقی دان مشهور سری Silent Hill، آکیرا یامائوکا در این پروژه با هم همکاری کرده اند. داستان این بازی درباره یک دختر بچه مدرسه ای به نام Ranko است، که شب ها به یک قهرمان تبدیل می شود و قرار است به داستان انیمه هم پایبند باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Admin بازدید : 396 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی: NPUB31217
حجم فایل: ۱٫۰۴ GB
ریلیز: Fugazi

اطلاعات بازی :

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر و کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر بود حال به تازگی توسط کمپانی Activision برای کنسول پلی استیشن ۳ نیز منتشر شده است. داستان اصلی این لاکپشت ها و استادشان و نینجاهای رقیب و استادشان به یک رابطه ی عشقی می رسد. در زمانی دور دو نفر عاشق دختری بودند (و از این روابط و عشق های مثلثی را به وجود آوردند) و برای اینکه به وی برسند دست به هرکاری می زدند. عاشق اصلی و دلخسته ای که به معشوق خود می رسد هاماتو یوشی(یعنی استاد اسپلینتر) است. عاشق دوم هم اروکوساکی (یعنی شردر) می باشد و بر خلاف هاماتو در رسیدن به عشقش نا موفق بوده . از این روابط که بگذریم به یک دعوا و مبارزه ی دو عاشق میرسیم ، این مبارزه ی سنگین باعث کشته شدن معشوقه ی هر دو و البته دختر هاماتو می شود و اینجا شروع کینه ی شردر و اسپلینتر است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 250 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Full Auto 2 Battlelines | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Full Auto 2 Battlelines برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۶/۱۲/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین جنگی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30009
حجم فایل: ۲٫۳۱ GB

اطلاعات بازی :

بازی زیبای Full Auto 2 Battlelines یک بازی ماشین جنگی می باشد که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول پلی استیشن ۳ و کنسول دستی PSP توسط کمپانی SEGA منتشر شد. در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . گیم پلی این بازی کاملا منحصر به فرد بوده و هیجان بسیار بالایی دارد . ماشین های شما حاوی مسلسل و بمب های متعددی می باشد که باید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مرحله نخست دقت نموده و سپس ماشین ها را تک به تک منفجر کنید .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 311 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Gran Turismo 6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.46 – CFW 4.50 |

| اپدیت ۱٫۰۶ به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.50 , 4.46, 3.55
ایدی بازی : BCES01893
حجم فایل: ۱۴٫۵ GB
ریلیز: DUPLEX

اطلاعات بازی :

۳ سال از عرضه Gran Turismo 5 می گذرد، عنوانی که با حواشی زیادی همراه بود و با وجود فاصله ۶ ساله نسبت به نسخه قبلی خود، نتوانست انتظارات را به خوبی برآورده کند. انتظاراتی که به دلیل سابقه فوق العاده سری Gran Turismo طبیعی بودند و فاصله زیاد عرضه پنجمین نسخه با نسخه قبلی نیز این انتظارات را بیشتر می کرد. هسته مرکزی Gran Turismo 5 به خوبی طراحی شده بود و در بخش های مختلف آن نکات جالبی دیده می شد، ولی ساختار نهایی بازی مشکلات فراوانی داشت و در کنار هر نکته مثبت، نکته ای منفی دیده می شد. حال بعد از گذشت ۳ سال و در حالی که خیلی ها انتظار دیدن نسخه بعدی Gran Turismo را به این زودی ها نداشتند، ششمین نسخه از محبوب ترین عنوان سونی منتشر شده است و Polyphony Digital قصد ارائه تجربه ای بهتر و کامل تر از قبل را دارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 316 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Need For Speed Hot Pursuit | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۱/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00949
حجم فایل: ۶٫۷۲ GB

اطلاعات بازی :

اگر بخواهیم در مورد سبک ریسینگ (Racing) صحبت کنیم بی شک در ابتدا در مورد Need For Speed سخن میگوییم. هر سال یک نسخه از بازی محبوب Need for Speed از سوی EA منتشر میشود که مدت زیادی گیمر ها را مشغول به خود میکنند. پس از اتنشار Need for Speed Most Wanted شرکت EA بسیار موفق شد و بدون شک یکی از بهترین بازی های خود را منتشر کرده بود اما پس از آن به ترتیب با عنوان های ضعیف تری روبرو بودیم. عناوینی مانند Undercover و Shift که بسیاری از طرفداران دو آتیشه NFS را عصبانی کردند. همچنین EA مهارت زیادی در از بین بردن بازی های محبوب خود دارد و این را در بسیاری از بازی ها نشان داده. اما این بار دوباره وظیفه ی ساخت NFS به عهده ی Critian Games گذاشته شد و عنوانی مانند نسخه های قبلی Hot Pursuit ارائه شد که جزو بهترین بازی ها هم بود و نقص خیلی کمی داشت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 261 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Castlevania Lords of Shadow | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۰/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLES01047
حجم فایل: ۱۱٫۹۱ GB

سری محبوب Castlevania که حتی رکورد هایی هم در کتاب گینس برای خود ثبت کرده است جزء محبوب ترین سری های کلاسیک دنیای بازی محسوب می شود که نبرد انسان و خون آشامان و در راس آن ها دراکولای معروف را به تصویر می کشد. اکثر شماره های Castlevania در ژانر ۲D Side-Scrooler Platformer ساخته شده اند و فقط از بازی های اکشن ماجرایی ۳D این سری، می توان به Castlevania Curse of Darkness و Castlevania Lament of Innocence اشاره کرد که جزء عنوان های خوب اکشن ادونچر محسوب می شوند. اربابان تاریکی به عنوان شماره آخر سری، یک شروع دوباره و اصطلاحا Reboot برای این سری محسوب می شود به همین دلیل داستان و گیم پلی دستخوش تغییراتی شده است. در نتیجه انتظار اتصال داستان و یا گیم پلی این شماره را با شماره های قبل نداشته باشید. تقریبا همه چیز از نو بازسازی شده است و البته رابطه هایی نیز وجود دارد که طرفداران قدیمی می توانند بخوبی آن ها را تشخیص دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 262 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Alice Madness Returns | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30607
حجم فایل: ۴٫۲۷ GB

نقد و بررسی بازی :

همگی شما الیس را میشناسید، دختر کوچولویی که توانست پا به سرزمین عجایب بگذارد، در این داستان ماجراهای جالب و شیرینی اتفاق میوفتد که سرگرم کننده و جذاب برای هر کودکی است ، اما در سال ۲۰۰۰ وضعیت فرق کرد، اقای Mc Gee تصمیم به ساخت بازی الیس در سرزمین عجایب گرفت. البته نه همان الیس خوشحال و خندان، نه همان سرزمین دوست داشتنی. Mc Gee الیس و سرزمین عجایبی به وجود اورد که در ان خوشحالی نیست. خنده نیست. بلکه الیسی هست که طعم یتیمی رو چشیده و پاره ای زندگی خود را در تیمارستان گذرانده. Mc Gee در آن زمان توانست بازی خوب و قشنگی را سازد. بعد از ساخت بازیAmerican Mc Gee’s Alice دیگر هیچ خبری از نسخه جدید بازی شنیده نشد .اما شرکت Spicy Horse بعد از چندین سال  نسخه جدید این بازی را با نام Alice Madness Returns منتشر کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 527 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Asuras Wrath | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS307216
حجم فایل: ۶٫۵۷ GB

نقد و بررسی بازی :

Asura یکی از هشت فرمانروای نگهبان است که وظیفه دارند از زمین و بهشت در مقابل حمله موجوداتی شیطانی به نام Gohma دفاع کنند. پس از یک پیروزی بزرگ در نبرد با این موجودات که بیشتر افتخار آن متعلق به Asura بوده است، هفت فرمانروای دیگر از قدرت بیش از حد Asura احساس خطر می کنند و برای نابودی او توطئه ای می چینند، درحالی که Asura بوسیله پیکی در محضر امپراطور احضار می شود، متوجه به قتل رسیدن او می شود و این خود بهانه ایست که اتهام قتل امپراطور برای او صادر شود، پس از فرار از دست نیروهای سلطنتی، Asura بار دیگر برای یافتن همسر و دخترش پنهانی وارد شهر می شود اما متوجه می شود که همسرش به قتل رسیده و دختر خردسال او Mithra که چندی پیش به عنوان بانوی مقدس دربار برگزیده شده بود در چنگال دشمنان اسیر شده است. پس از برخورد با Deus (رئیس فرمانراوایان) اون Asura را به دنیای مردگان Naraka پرتاب می کند اما روزنه های امیدی که در وجود Asura قرار دارد مانع از مرگ دائمی او می شود و به او کمک می کند تا بار دیگر برای انتقام بازگردد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 244 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Saints Row IV | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row IV برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| آپدیت ها و DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLUS31205
حجم فایل: ۶٫۴۵ GB

اطلاعات بازی :

عناوین ماجرایی Open-World که اکنون جایگاه ویژه ای در میان بازیسازان و بازیکنان دارد، که بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون سری بزرگ و خوش سابقه GTA است که چندی دیگر قرار است نسخه جدید آن راهی بازار شود. پس از موفقیت های چشمگیر این سری، IPهای جدیدی با استفاده از فرمول GTA شکل گرفته و توانسته اند برای خود اعتباری دست و پا کنند. مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.  SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV با تغییرات عمده ای برای PS3 منتشر شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 296 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Dark Souls II | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls II برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.53 |

| Update v1.03 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۳/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.53
ایدی بازی : BLUS41045
حجم فایل: ۶٫۷۲ GB
ریلیز: iMARS

استودیو From Software با عرضه بازی Demon’s Souls نشان داد با فضاسازی و طراحی محیطی فوق العاده و سیستم مبارزه نوین و بخصوص درجه سختی زیاد بازی با دست پر به بازار رقابت آمده و حرف های زیادی برای گفتن دارد. گیم پلی ارایه شده در این IP به گونه ای در کلمات “کند و کاو، مبارزه، گرفتار نشدن در دام ها و پیدا کردن و جمع آوری آیتم های گوناگون” خلاصه شده است. نسخه دوم تا اندازه ای عالی و فوق العاده عمل کرد که به راحتی به بهترین تجربه شخصی تعداد زیادی از RPG بازها بدل شد و شاید اگر نام بزرگ و سنگین The Elder Scrolls V نبود در آن سال می توانست اکثر جوایز مهم را به خود اختصاص دهد. نسخه سوم سری یعنی بازی Dark Souls II برای اولین بار در مراسم VGA سال ۲۰۱۲ رونمایی شد و از همان موقع شایعات زیادی پیرامون آن شکل گرفت. مهمترین این شایعات که باعث نگرانی بسیاری از طرفداران قدیمی این سری شده بود اضافه شدن یک مد آسان به بازی بود اما این خبر خیلی زود توسط سازندگان تکذیب شد. البته استودیو سازنده گفته نسخه دوم قرار است راحت تر از نسخه قبلی باشد اما نه آسان تر! سازندگان وعده داده اند محدودیت های بی موردی که در نسخه قبلی داد بسیاری از گیمر ها را در آورده بود معقول تر شده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Admin بازدید : 1672 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی های PS1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی های PS1 برای PS3

| ۶ بازی جدید به پست اضافه شد |

پلی استیشن همواره خاطرات طلائی دوران کودکی، نوجوانی یا جوانی رو برامون زنده می کنه و بازیهای بی نظیری که این کنسول برامون به ارمغان آورد هرگز از یادها پاک نمی شوذ کنسول پلی استیشن برای اولین بار در تاریخ ۳ دسامبر ۱۹۹۴ در ژاپن عرضه شد. بعضی از بهترین بازی های این کنسول در شبکه PSN برای اجرا در کنسول PS3 قرار دارند حال تصمیم گرفتیم این بازی های زیبا رو در یک پست برای شما عزیزان قرار بدهیم. این پست به مرور زمان اپدیت خواهد شد و سعی میکنیم که اکثرا این بازی ها رو قرار دهیم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 344 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Midnight Club Los Angeles | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۱۰/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30442
حجم فایل: ۴٫۵۴ GB

اطلاعات بازی :

Midnight Club Los Angeles چهارمین سری از بازی های مسابقه ای midnight می باشد. در بازی از ماشین هایی مانند Ford Mustang Boss 302 و lamborghini miura و Lamborghini Gallardo و Mitsubishi3000 GT و Datsun 280 Z و … استفاده میشود . این بازی در شهر لس انجلس اتفاق میافتد و بازیکن باید هم در شب هم در روز مسابقه داده و در انواع و اقسام شرایط اب و هوایی قادر به رانندگی و مسابقه دادن باشد که خود این افکت های زیبا جنبه ی طبیعی تری به بازی بخشیده است . بعد از مسابقات اگر هر صدمه ای به اتومبیل وارد شده باشد نیازی نیست که بازیکن بخواهد که برای تعمیر به گاراژ برگردد و به جای آن میتواند از اپشن quick fix برای درست کردن اتومبیلش استفاده کند . نقشه ای که برای بازی در نظر گرفته شده است دارای جزئیات کامل و دقیقی بوده و از سیستم RAGE در این بازی بهره گرفته شده است درست به مانند بازی جی تی ای.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 165 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

 

2014 FIFA World Cup Brazil ps3 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای PS3

Admin بازدید : 226 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart DLC PS3-DUPLEX

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart ps3 cover دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PS3

Admin بازدید : 178 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Far Cry 3 XBOX 360, PS3 - بازی فار کرای ۳ برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3


جیسون برودی، شخصیت اصلی، می رود در تعطیلات با دوستان فوق العاده زیبا در یک جزیره گرمسیری. و سپس او به گروگان توسط یک گروه از دزدان دریایی با رهبری ملاک قاتل دیوانه برگزار می شود. از این مرحله به بعد، کار خود را  برای زنده ماندن به هر قیمتی. جیسون خواهد شد و در جنگ خونین بین دزدان دریایی و شورشیان محلی، که در آن جریان سرب خون و مواد مخدر مثل آب درگیر شده است. برخی از psychopaths مبارزه با دیگران و به زودی به شخصیت است و دیگر قادر به تشخیص مواد مخدر از واقعیت رویای خیالی واهی است. هر کسی دیوانه دیوانه جزیره که پا بر روی آن، و در نهایت به دیوانه به ماندن در اینجا داشته باشد. آیا شما دیوانه هستید؟
با نگاه چشم خود را چه آسان توریستی جیسون تبدیل به یک شکارچی جنگل ظالم. کشف گذشته تاریک این جزیره و ساکنان آن، و پیدا کردن جایی که شما ذهن خود را از دست داده، و آنچه در طرف دیگر از سلامت عقل نهفته است.

Admin بازدید : 163 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود MLB 14: The Show PS3 - بازی بیسبال 2014 برای پلی استیشن 3

سری بازی های MLB The Show هر ساله به صورت انحصاری برای کنسول های سونی منتشر می شود که برای طرفداران ورزش بیس بال جذاب می باشد. حال جدیدترین نسخه از این بازی با نام MLB 14 The Show با تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه های قبل برای کنسول PS3 منتشر شده است. این عنوان بیسبال دارای ۵۰ قابلیت و پیشرفت چدید است،شمارش هایی سریع که زمان وقفه بین بازی را نصف کرده اند. چالش های آنلاین و اجتماعی، یک پروفایل بزرگ، قابلیت های انلاین بیشتر، بازی برای چند فصل و همچنین چینش تیم، بخشی برای اجازه دادن به آماتور ها تا بتوانند یک فصل را راحت تر به پیش برند،سازمان دهی رایگان از جمله امکانات این بازی می باشد. خرید و فروش هایی که در طی یک فصل انجام می شوند با یک واحد ارزی کلی به نام Stub نمایش داده می شوند که حتی یک سنت نیز نباید کاربران برای یک Stub صرف کنند تا بتوانند یک لذت و تجربه کامل از این بازی داشته باشند. این Stub ها را در طول فصل هایی که در طی بازی انجام می دهید به دست می آورید و در پروفایل کاربر نیز نمایش داده می شوند.

Admin بازدید : 136 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Yaiba: Ninja Gaiden Z XBOX 360, PS3 - بازی یایبا: نینجا گایدن برای ایکس باکس 360 وپلی استیشن 3

 

(92/12/26) تغییرات:

نسخه ایکس باکس 360 اضافه شد!

سری نینجا گایدن (Ninja Gaiden) معمولاً، داستان یک نینجا را روایت می کند که در حال مبارزه با نیرو های اهریمنی و نجات جهان است، نمونه این مورد را می توانید در هر سه نسخه جدید این سری مشاهده کنید که نینجایی با نام ریو هایابوسا (Ryo Hayabusa) به مبارزه با افراد تروریست و موجودات اهریمنی می پردازد و هدفش هم نجات افراد بی گناه و کل دنیا است. در این راه، کم تر شاهد مهربانی و یا رفتار انسان دوستانه ای از جانب وی بودیم. البته در نسخه ی سوم هم که این مورد نقض شد، هواداران از آن ناراضی بودند. در این بازی دیگر ریو هایابوسا (Ryo Hayabusa) شخصیت اصلی بازی نیست و ما داستان زندگی شخصی به نام یایبا (Yaiba) را دنبال می کنیم. وی در مسابقه ای که در قبیله اش برگزار شده است، توانسته است به پیروزی دست یابد اما، بر اثر اتفاقی تمامی افراد قبیله اش را به قتل می رساند و پس از آن هم قبیله اش را ترک می کند و به دنبال ریو هایابوسا (Ryo Hayabusa) می افتد. یایبا (Yaiba) در نبردی که با ریو هایابوسا (Ryo Hayabusa) داشت، موفق شد به دست و چشم چپ او صدمه بزند.

Admin بازدید : 247 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Red Dead: Redemption PS3 - بازی سرخ‌ پوست مرده: رستگاری برای پلی استیشن 3

 

پیروزی گاهی اوقات ممکن است به اندازه ای بزرگ شوند که باعث شوند همواره به خاطر آنان بار سنگینی بر دوش فرد بیافتد. زمانی که خالقان سری GTA یک پدیده ی اجتماعی را توانستد به صورت یک بازی در آوردند پس باید برای ساخت بازی Red Dead Redemption بسیار بیشتر و سخت تر تلاش می کردند تا خود را به خوبی نشان دهد و ثابت کند RockStar در هر زمان و هر مقطعی می تواند بهترین را ارائه کند و نه یک Grand Theft Equine معمولی را. هنگامی که شما Sand Box را به عنوان بهترین ژانر دهه می شناسید پس ساخت یک بازی Sand Box جدید با خارج شدن از الگو های پیش فرضی که شرکت های موفق برای آن تعیین کرده اند یک حماقت بزرگ به حساب می آید. اما RDR این کار را کرد و به پیروزی هم دست یافت.

Admin بازدید : 124 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Dantes Inferno XBOX 360, PS3 - بازی جهنم دانته برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3


اگر اهل حماسه سازی و علاقه مند به کتاب های ادبی و تاریخی باشید حتماً نام کمدی الهی دانته را شنیده اید. این اثر فوق العاده هنری، زیبا و سرشار از تخیلات مجذوب کننده است که هر خواننده ای را جذب خود می کند این مقاله یک مقاله ادبی نیست ولی این مقدمه ارتباط مستقیم با داستان بازی دارد. داستان حرف اول و اخررا در طول بازی می زند زیرا که تمام روح و محتوای بازی از داستان آن اقتباس شده است. شرکت Visceral Games تغییرات زیادی در داستان اصلی ایجاد کرده است تا بتواند این اثر را به یک بازی کامپیوتری تبدیل کرد. در داستان بازی، دانته یک شوالیه عضو ارتش صلیبیون در جنگ های صلیبی است. او با هدف مبارزه با سپاه صلاح الدین ایوبی و آزاد کردن سرزمین های مقدس راهی این نبردهای عظیم می شود.

Admin بازدید : 123 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود LEGO The Hobbit XBOX 360, PS3 - بازی لگو هابیت برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

مطابق رسم همیشگی، دنیای هابیت ها نیز به شکل و شمایل لگو مانند بازسازی شده و توسط کمپانی Warner Bros منتشر شده است. داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit می باشد. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. همچنین در این بازی هر کاراکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    افزایش بازدید سایت

    سیستم افزایش محبوبیت و بازدید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 815
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 1,075
  • بازدید سال : 56,601
  • بازدید کلی : 877,082